mobitel + mikrovalna (propustanje mikrovalova) [cross]

nesto je bila rasprava o mikrovalovima, pa reko idem napravit jedan mali pokus...

ubacim Samsung u mikrovalnu i nazovem ga, dobijem poruku da je mob iskljucen. ubacim Nokiu, ona uredno zvoni... frend isto ubaci kod sebe Nokiu, isto zvoni...

e, sad, znaci li to da Nokia ima jacu "antenu" ili? znam da su razlicite valne duzine mikrovalova za kuhanje i mikrovalova za telefoniranje (ovi za kuhanje su kraci XD), pa ne bi li, ako ne propusta krace valove, mikrovalka trebala blokirat i one duze ili je Nokia toliko "naprednija" od ostalih...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

jok, nevaljaju vam te mikrovalke.., uredno vas zrace :)

--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Reply to

Zanimljivo! Vrlo zanimljivo! "Locutus of Borg" wrote in message news:no155mb7wrz9$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Reply to
Mario Ancurovski

Nokia zapravo u takvim slucajevima ne koristi mikrovalove nego jedan mali subetasensomatic ali ne smiju reci da imaju tu tehnologiju jer bi onda Fox Moulder mogao dokazati da postoje svemirci koji potajno nesto mute sa svjetskim vladama. Alternativna objasnjenja su:

- mikrovalna ti propusta

- mikrovalna ti manje propusta ali zato jako propusta na opsegu valnih duljina koji koriste mobiteli i/ili

- Nokia ima znatno osjetljiviji prijemnik

- Nokia moze koristiti neki frekventni opseg koje onaj Samsung nema

Boris

Reply to
dr. Daniel Jackson

Dana 16.01.2009. 16:33, dr. Daniel Jackson lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

:))

mislim da je ovo, jer i na faxu, na mjestima gdje drugi nemaju signala, ja sa Nokiom imam...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
 Click to see the full signature
Reply to
Locutus of Borg

A..da li je mikrovalna prilikom ispitivanja bila ukljucena ili ne ?Koji se mobitel prije ugrije :-)

Reply to
PunoIme

Vo?en ovim nebulozama koje mi nikako nemaju smisla, i sam poku?ao isti test. Naime, stavim samsunga u MV - zvoni, ericsson zvoni, drugi samsung, zvoni.. stavim nokiju.. ZVONIIIIII....

Slu?aj da ti tata objasni ne?to. Elektronika 1o1. Kao prvo, mobitel radi na najvi?oj frekvenciji u Hrvatskoj recimo na nekih 1900Mhz. Mikrovalna radi na nekih 200 GHz (prosje?no) stoga mi daj objasni logiku po kojoj ti misli? da kavez za 200GHz, nebi propu?tao dulje valove?

I molim vas, Nokija? Antene, osjetljivi prijamnici? - nemojte ozbiljno o tome, djeca bi vam mogla povjerovati! :)

Reply to
John

Korekcija, 2.00 GHz...

Reply to
John

.... i tu je tvoja ¾ustra argumentacija postala smije¹na, jer ako je ne¹to dizajnirano da "ne propusti" 2 GHz, za oèekivati je da neæe ni 1,9 GHz !!!

Nije li tako??

Reply to
Dr.No

Naime, stavim samsunga u MV -

1900Mhz. Mikrovalna radi na

kavez za 200GHz, nebi propu¹tao

tome, djeca bi vam mogla

Toènije 2,45 GHz

Reply to
- Zoki -

:-D

--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Reply to
Kef

Izgleda da zvoni tebi u glavi prijatelju... Koliko god tebi laiku navedena teza predstavljala komiku, natrabunjao si gomilu gluposti, cak stovise dokazao koliko si skrt kupivsi korejsku mikrovalnu koja te svakodnevno zraci :) Da ti ne pridajem previse paznje, sada test za ekipu:

Samsung nedostupan Motorola nedostupna Iphone nedostupan HTC nedostupan

A ti moj Johne natrag u rupu...

Reply to
Bric0

"John" je napisao u poruci interesnoj grupi:gkqqr9$7h$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

GSM radi na 900 MHz (T-Mobile, Vip) i 1800 (TELE2).

Reply to
Kresimir Hodak

Dana 16.01.2009. 21:05, PunoIme lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

iskljucena, naravno... :)) inace bi samo iskre pocele frcat...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
 Click to see the full signature
Reply to
Locutus of Borg

Dana 16.01.2009. 23:40, Kresimir Hodak lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

znaci, ili John ima TELE2 ili neispravnu mikrovalku... u mom pokusu su svi telefoni "opremljeni" Vip karticom, i od 3 Samsunga i 3 Nokije, sve 3 Nokije zvone, dok su Samsungi nedostupni...

--
[...]

Nije, Oko vrata¹ca ima metalni prsten koji je tuniran na 2,45 GHz (naravno i na svaki vi¹i harmonik od te frekvencije) te prete¾no gu¹i te frekvencije na koje je tuniran.

Reply to
- Zoki -

"Locutus of Borg" wrote in message news:iwljdql84s50$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Ja imam Tele2 i telefoni su nedostupni. Od svih jedino nemam Nokiu.

Reply to
Bric0

3

To valjda ovisi koliko daleko od mikrovalke je mobitel S KOJEGA zoves!?....LOLCINA

Nego, salu na stranu, i moja Nokija prima pozive u mikrovalki....

To nije potpuno tocno, tele2 takodjer koristi i 900MHz

stef

Dana 17.01.2009. 03:45, vaso lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

sad tek vidim sto sam napisao... glupa temperatura... ja sam zvao sa fiksnog, zicanog...