manual perilice

Ima li netko, kojim slucajem, manual perilice za rublje Quadro WM P852C? Ona meni nesto prica, a ja je bez manuala ne razumijem. :(

Danijel

Reply to
Daneeyel

Koji jezik? Snimi to i baci na binaries ili 'jubito'-:)

reci ti njoj nek zacepi i nek pere... ona je tu da pere a ne da prica :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Kako se feministice nisu pobunile protiv takve prièajuæe perilice? Nemaju ni¹ta protiv da pere umjesto njih, ali jo¹ i da klepeæe 'mandulama' umjesto njih?

Ima li netko, kojim slucajem, manual perilice za rublje Quadro WM P852C? Ona meni nesto prica, a ja je bez manuala ne razumijem. :(

Danijel

Reply to
mika

Nije pronasao manual...

Reply to
BladeRunner

"vaso" wrote in news:k57h7c$m0v$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr:

LED jezik. Umjesto da radi, ona od ukupno cetiri, zmiga sa prve dvije.

Danijel

Reply to
Daneeyel

Nema soli? Sjajila?

"vaso" wrote in news:k58dl2$hqu$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr:

Slane kosulje? Sjajne traperice? :)

Danijel

Reply to
Daneeyel

Kakvo je to da oprostis smece od perilice cije cak ni slike bas ne nalazim na google-u? Ajde oprostio bi ti da si kupio Gorenje koje je barem odlicno podrzano na nasim prostorima :)

Reply to
BladeRunner

"BladeRunner" kaze u news:k59e5j$st1$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr:

Duga je to prica, nemoj sol na ranu. :]

Reply to
Daneeyel

dobio si je kao svadbeni dar, razumijem :))

Reply to
BladeRunner

I to odmah pri ukljuèenju, ili kasnije, tijekom rada?

provjeri grijaè

Ima li netko, kojim slucajem, manual perilice za rublje Quadro WM P852C? Ona meni nesto prica, a ja je bez manuala ne razumijem. :(

Danijel

Reply to
Marijan

"vaso" wrote in news:k59n1u$v9m$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr:

Odmah po ukljucenju, nakon inicijalnog izbacivanja vode, a prije pocetka dotoka. Dobio sam dva savjeta da provjerim termo-bravicu.

I tri savjeta da je grijac, no za grijac vec znam da zmiga prva i zadnja. :)

Danijel

Reply to
Daneeyel

dotoka.

Hoæe li uopæe i raditi poè. izbacivanje vode ako zeza termo-bravica?

Mo¾da bi ti netko od navedenih mogao reæi o èemu se radi:

Ima li ona na dnu plovak s mikro-prekidaèem ( neka vrsta za¹tite istjecanja vode)? Mo¾da zeza taj prekidaè?

"vaso" wrote in news:k5i8ae$qu$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr:

Taj plovak je uobicajen na perilicama sudja. Na ves masinama ga nisam vidjao. Na ovoj masini plovka nema.

Danijel

Reply to
Daneeyel

"vaso" wrote in news:k5h0gf$kmr$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr:

(cut)

Hoce. Jucer sam zamijenio bravicu, nakon cega je sve proradilo.

Danijel

Reply to
Daneeyel