LGA775 Fenomen :-)

Uzmi neki PPC koji je po snazi u rangu Pentiuma M. Taj vjerojatno nece imati 2W. Kada bi stavio Linux na Pentium M i PPC 603, mislim da PPC ne bi imao nikakve sanse...

Kad vec spominjes 603e, radio sam dosta na ovoj kanti:

Iako ima 375 MHz PowerPC 604e, bas i nije pretjerano brza kad treba nesto ozbiljnije raditi.

Problem Pentiuma M je sto je preskup za embeded stvari, a ako se dobro slozi ostatak sustava (custom chipovi koji preuzmu na sebe veci dio posla) takva snaga nije ni potrebna. Npr. Amiga 500 je svojevremeno radila cisto ok sa MC68K @ 7.14 MHz zbog hrpe dobro slozenih custom chipova.

--
________
Pozdrav,

A ovo ?

;)

--
________
Pozdrav,

2W.

Vjerojatno...

Ti "custom" cipovi su zapravo bili namjenski (ko)procesori, tako da je amiga zapravo bila multiprocesorska masina samo sto joj procesori nisu imali isti ISA :)

--
What a strange game.
The only winning move is not to play.

How about a nice game of chess?
Reply to
Davorin Vlahovic

Vidio. Ne kupujem dok ne zguraju Amigu 1200, bar Maca Centris 660AV i Atari Falcona u jedno kuciste velicine 5.25" cd-roma :)

--
[...]

Da, biti æe negdje na 80% potro¹nje max.

Da, 603 je proizvod star 8-9 ili vi¹e godina, a èetvorka ne. No, prièam o emedded primjeni, ne o o tome tko je najveæa faca u kvartu po benchmarkingu.

Ba¹ i ne. Ako se ne raèuna podr¹ka na dulji rok, odnosno, nije se potrebno dr¾ati pet-¹est godina samo jednog procesora, uvijek je moguæe uzimati onaj "pri dnu skale", koji ko¹ta nekih 600 kuna. I to u maloprodaji.

U stvarnom svijetu (bar dana¹njem) ovo pada u vodu, bar zbog ekonomske strane i rokova dobavljivosti. ©to jednostavnije, ¹to manje komponenti.

Onaj "mrzim x86" post je bio napisan popodne kad mi je bio pun kufer PC-a, jer sla¾em jedan sustav gdje se koristi Pentium M, zbog OS-a i zbog programskog jezika u kojem je raðen kod.

Isti taj posao bez problema æe odraditi RISC u neWindows okru¾enju. S tim da taj RISC u mikrokontroler verziji ima integriranu veæinu stvari koje mi trebaju (mre¾a, memorijski SDRAM-DDRAM-FLASH kontroler, IDE kontroler). Neæu s njim raèunati pi na petmilijarditu decimalu ili vrtiti neku bijesnu

32-bitnu 3D grafiku, nego ga staviti negdje da obraðuje bitove i signale. A moæi æu biti miran, jer nema ventilatora koji mo¾e krepati nakon par tisuæa sati rada.
Reply to
Mario Malenica

Prijatelj strgao 4 nozice na procu i njegov nije radio. Ugurao komadice utp kabla(samo bakar) u socket i gore nabili proc. Proc dan danas radi.

Reply to
fire