Letraset

Zna li netko ima li jo¹ negdje u zagrebu za kupiti letraset linije i lemne toèke? Zalihe su se ozbiljno smanjile a toga izgleda nema vi¹e nigdje. Inaèe za napraviti po jedan primjerak letraset mi je nekako najbolji i najbr¾i.

Reply to
briglja

letraset imas u chipoteci

Reply to
kitachu

Zadnji put kad sam bio prije nekih 3 tjedna imali su samo par jadnih listi?a sa linijama, ali sad mi ve? fale to?ke. Bio sam i na otvorenju nove ?ipoteke ali tamo nisam nigdje ni vidio letraset.

Reply to
briglja

hmm ne znam gdje bih ga drugdje mogao kupiti

Reply to
kitachu

nemoj me za rijec drzati ali mislim da sam ja bio kupovao u nekoj knjizari na jelacicu (ona na juznoj strani)

ne znam 100%, bilo je to prije puno godina, imali su podosta toga, i linije, i kruzice i za integrirce i slova, svasta uglavnom ;)

Reply to
Sepa