Lemna stanica

Ljudi ¹ta mislite o ovoj lemnoj stanici

Meni oèajnièki treba po¹tena stanica sa regulacijom temperature, ¹ta bi ste mi vi preporuèili?

Reply to
Knight

Ja ju imam oko godinu dana. Mogu reæi sve samo najbolje...

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

Ja imam LS450 (ista ruèka, ali na bazi nema gumbe s predefiniranim temperaturama) oko godine dana i isto sve 5. Jedino kaj nema tanjih vrhova od 0.8 za nju.

Reply to
Mile (work)

E ljudi, a mo¾e li netko od vas uslikati ruèku s vrhom pa da vidim kako izgleda. To nisam na¹ao nigdje. Hvala

Reply to
Knight

- nije lo¹a slika.

, ali nisu velike slike.

Ako treba¹ jo¹ bolje slike, mogu poslikat kad doðem doma...

Reply to
Mile (work)

i523.htm

Imam ovu 'Solomon' vec 6-7 godina, sasvim OK (mislim da je to ta rucka, samo je na ovoj koju si naveo malo naprednije upravljanje):

CURRENT

-- Garry!

Reply to
coin

,

Ako ti nije problem po?alji slike vrhova i ru?ke. Hvala na korisnim linkovima

Reply to
Knight