laserske diode

Gdje ima za kupiti zelenih laserskih dioda malo jacih snaga (100-200mW), u svrhu sastavljanja lasera.

hvala

Reply to
boki

I mene bi zanimalo isto to... pogotovo zato jer laserska dioda koja radi u spektru zelene boje ne postoji. Ako te pak zanimaju IR diode, laser kompletni i tako, javi¹ se meni :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

izradi mi postotak vrijednosti jednig takovg lasera kolko posto vrijednosti je IR dioda akolko kristasl..

Reply to
606

Nemoj pijan odgovarat na postove...

Reply to
Frx

gdje je greska osim tipfelera?

Reply to
606

Ako ni sam neznas, necemo ti ni mi reci...

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

stvarno ne kuzim

ali ponovit cu : pitam ovako: imamo zeleni laser ko je igrubo recen sastavljen od laserske diode infracrvenog sprektra i optike koja "sadrzava" kristal (kristali mogu biti od raznih materijala, npr rubin i sl), pa mene zanima koliko postotak novcane vrijednost iotapda na infracervenu lasrsku diodu a koliko na kristal i optiku

Reply to
606

Ovisi kolika je snaga...kristal cca 100 USD, dioda nesto malo manje, optika je jedino jeftina + IR filter...skupi se toga....

Reply to
Tom Cue

mozda ce ti ovo pomoc:

-- Regards , SPAJKY ® mail addr. @ my site @

4y - "Tualatin OC-ed / BX-Slot1 / inaudible setup!"

Reply to
Spajky