breadboard

Zna li tko gdje u Zg ima za kupiti breadboard?

Hvala!!!

Reply to
phoenix

Ima u chipoteci, ali je skupa. Najmanja 50+ kn. Netko je spomenuo elmatis, ali nisam tamo pitao.

--
Time wounds all heels.
Reply to

vidim najjaftinija i jako mala 58kn, skupo. Pogledat su u ELmatisu

Hvala

Reply to
phoenix

Mi se cini da ja u elmatisu oko 30kn.

Reply to
Fire

U poruci:e8b3gu$pp9$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, phoenix je napisao/la:

: Zna li tko gdje u Zg ima za kupiti breadboard? : : Hvala!!!

Elmatis. Duplo je jeftiniji od chipoteke u tom artiklu.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

E, a kako je inaèe?

I¹ao sam jednom tamo i sve ¹to ¹itam nema.. odem u chipoteku ni 'a' tip nije rekao nego sve stavio u vreæicu... a webshop nemaju. Nitko osim chipoteke. I onda se uvijek vratim u chipoteku.

--
I sent the club a wire stating, Please accept my resignation.
I don't want to belong to any club that will accept me as a member

ja sam u elmatisu kupio (ako je to ono iza faksa), i 15kn ti je mali, a valjda 30 veci, ali nisu imali kad sam ja kupovao tak da nisam siguran...

Reply to
marko knezevic

uh da... sorry, iza fera...

Reply to
marko knezevic

What hath marko knezevic wrought:

Imaju test - plocice (proto boards) u tri velicine. Najveca ima nekakve prikljucnice za napajanje i kosta sedamdeset i nesto Kn. Srednja kosta trideset Kn, kupio sam dvije. :-) Mogu se spojiti tako da u biti tvore jednu vecu od one za sedamdeset i nesto Kn.

Slika na binsima.

Subject: Test - plocice. Posiljalac: Shuckey Datum: 5. 7. 2006.

Hrvoje Bratanic AKA Shuckey AKA Crtowat AKA No-Fun

--
Casting his shadow, weaving his spell
Funny clothes, tinkling bell.

da ja imam istu takvu samo onu manju... tj. dvije te manje, ali u biti nisam bas previse zadovoljan s tim jer ima naviku "ispucavati" mi mikorkontrolere :) pa onda moram premjestati i nalaziti rupe gdje to ne radi...

Reply to
marko knezevic

Da, super. ©teta ¹to nitko nema Webshop osim chipoteke (a i taj je jadan i te¹ko se snaæi) i onda ljudi idu tamo gdje je skuplje

--
Netko pijan lak¹e ¾ivot odrobija
Reply to