Kondiæi

Pozdrav!

Rasturio sam auto pojaèalo DLS radi hladnih lemova na masi. Nakon ¹to sam to slo¾io primijetio sam da su dva kondiæa na ploèi kao napuhnuta, ali mi djeluju da su tako serijska... Ima li tko iskustva sa takvom auto akustikom...

Ne otvara mi se i ne mijenja jer se dr¾e sa hrpom kvaèica...

Imaju ulogu filtera koliko ku¾im...

3000 mikrofarada 50V 105
Reply to
Podravina Boy

Podravina Boy laid this down on his screen :

A plazmu bi popravljao lol

Reply to
Crni maèak

borma¹inom zbu¹i rupe s kontra strane tek toliko da mo¾e¹ lemilicom do lemnih mjesta kondova dosegnuti i to je to :))))

Reply to
Gaghigno

"Crni maèak" je napisao: A plazmu bi popravljao lol

***

HA... HA... HA Mo¾da nas u firmi ima vi¹e, pa serviseri i znaju.

Reply to
Podravina Boy

A ono crno ¹to curi iz njh je ostatak iz filtra?

Reply to
bnd

Protoèni filter, odmah odvaja ( i izbacuje) ¹tetne tvari od elektrona!?-:)-:)

Jo¹ jedan biser... curi iz njih... ROTFL Ni¹ta ne curi iz njih nego su zaljepljeni...Nisi to nikada vidio?!?

Reply to
Crni maèak

Crna maèketina zagrizla mamac!?-:)

vaso expressed precisely :