Kondenzatorska kuga

Postoji vrlo zanimljiv clanak na wikipediji o napuhavanju elektrolita pod nazivom "Capacitor plague". Razlog napuhavanja kondenzatora je uglavnom neispravna formula za elektrolit i pregrijavanje prilikom lemljenja.

Svemirko

Hvala sto nas podsjecas, ali o ovom se pricalo prije 6, 7 godina... :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Hehe....Ja imam nesto koristi od tih napuhanih elektrolita, steta sto se to ne dogada cesce!...LOL

i ja :-) sav sam sretan kad otvorim uredjaj a ono samo sto se ne otvore i alieni izadju iz elektronita :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

san svakog elektronièara je napuhani elektrolit :))))))))))))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Lijenog elektronicara !

Reply to
sstop

))))

za=C5=A1to lijenog? pa mi popravimo ono =C5=A1to drugi sfu=C5=A1aju! ;-= )

jesmo li mi krivi =C5=A1to se roba kvari i dolazi nama na servis? ili su= =20 krivi oni u tvornici =C5=A1to su =C5=A1tedjeli na kvaliteti?

--=20 Jedan trenutak sre=C4=87e vrijedi tisu=C4=87u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

za¹to lijenog? pa mi popravimo ono ¹to drugi sfu¹aju! ;-)

jesmo li mi krivi ¹to se roba kvari i dolazi nama na servis? ili su krivi oni u tvornici ¹to su ¹tedjeli na kvaliteti?

E jebiga kad ne kuzis zajebanciju ! Kaj je lakse od dijagnostike i zamjene napuhanog elektrolita ?

Reply to
sstop

Zahvaljujuæi njima mo¾emo postiæi prihvatljivu satnicu rada!...LOL

Kupiti novi ureðaj ! ;)

Reply to
Darko_swl

Hehehe, kako se kaze u svakom zlu i neceg dobrog. Nisam ni znao da je to bilo aktualno prije 6-7 godina. Nekako su mi elektroliti uvijek bili na losem glasu :)

Reply to
Svemirko

Je, bilo je aktualno jer je jedan broj renomiranih proizvodjaca hardvera pokupovao te elektrolite sa losom kemijom i ugradio ih u svoje ploce, napajanja, graficke... Pa se onda nakon kratkog vremena taj (nazovi kvalitetni) hardver poceo kvariti i onda je to pokrenulo bujicu prituzbi i reklamacija... Ima toga i danas, ali uglavnom na jeftinijem hardveru jer su se ovi renomirani valjda dovoljno opekli :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Bila je to velika frka kada se ploèe i kartice poènu masovno kvariti jo¹ pod garancijom! To ti mo¾e uni¹titi firmu, mo¾da su i zato neke i propale!?