kolko dode pulsni laser..

snage 55 mW ? thanx

Reply to
"*{??..("kiki")..??}*"

Bogatstvo...

Reply to
BladeRunner

Ja ti poklonim lasersku diodu 50mW kontinuirane snage u IR podrucju (800nm). Jedini trik je u tvom obecanju da ces nauciti kako rade i kako ju drajvat.

Reply to
Svemirko

(800nm).

Samo nemoj da skuha "eye-burgere".

©to æe ti pulsni? Slabije se vidi samo ti malo pri¹tedi bateriju?

Evo imam ja tu jedan 90 mW, uskoro mi sti¾u novi od 5 do 90 mW Ako misli¹ da æe¹ kuriti kao na videu postanom na binse zaboravi, 50 mW nije uzbudljivo...

.

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

a 90 mw ovog prodas za kolko kuri to kaj

Reply to

Akio hoæe¹ kuriti onda ti prodam 3 W laser. Ovaj 90 mW malo izolirke, zapali ¹ibicu...

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

moze prodas mi ga a cijena