Koliko wata ima...

... 400VA UPS? Oni neki shrotex sto ih ima za kupit u Kvarku po

250-300kn. Jel mi moze to bit dosta za pokretaje kompjuterskog napajanja opterecenog jedino sa cca. 10-12A na 12V izlazu? Pretpostavljam da moze, jer je to nekih 120-150W...

Hvala!

Reply to
eddy.pavic

Na napajanju obicno pise koliko hampera moze dati za pojedine napone...

Reply to
Vaso

Naravno da moze (toliko trosi PC +monitor) ali to nema smisla zbog gubitaka ako se koristi samo 12V izlaz ATX-a (12V baterija u ups-u ->220V-> ATX -> 12V).

U poruci: snipped-for-privacy@73g2000cwn.googlegroups.com, snipped-for-privacy@googlemail.com je napisao/la:

[...]

Moci ce. Ali, moram priznati da mi je glupo zasto bi pretvarao sa 12V na 220V, pa opet na 12V. Na taj nacin ces oko 50% energije baciti u vijetar. Znaci, da spojis sirektno akumulator, imao bi duplo vise vremena rada uredaja.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ma fora je ta da bi to trebalo tjerati 12V motor koji bi otvarao kapiju, i za slucaj da nestane struje da moze jos par puta otvorit/zatvorit dok se struja ne vrati. Akumulator mi je nepraktican jer niti on nije vjecan, tj. trebalo bi ga tu i tamo odspojiti i puniti.

Pozdrav!

Reply to
eddy.pavic

U poruci: snipped-for-privacy@n67g2000cwd.googlegroups.com, snipped-for-privacy@googlemail.com je napisao/la:

[...]

Pa, akumulator ti je u UPS-u, tako da ti ostaje isti problem.

Slozis mu punjac od recimo 0.5A i stavis 5Ah akumulator (ko i UPS-u) i nemas nikakvih odrzavanja. Samo, nemoj zaboraviti limitirati napon na ACC-u na 13.8V. Motor ce prazniti akumulator, pa se polako dopunjavati. U tom rezimu rada ACC ce trajati kojih 3 godina (zime ce ga malo unistiti).

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

nemas

unistiti).

Zime uni¹tavaju accue i u automobilima pa pre¾ivimo to...Hoæu reæi, to mu je najmanja briga, vi¹e æe problema imati s vremenskim neprilikama ako to ne izvede solidno i za¹tiæeno. Recimo, treba mu 'rezalica' za snijeg ako ga ne misli sam èistiti kada hoæe otvoriti vrata itd...

Reply to
Vaso

..:: Tihi ::.. ha scritto:

Pa znam da je akumulator u UPS-u, ali sam mislio da se taj acc ne puni ako je izlaz opterecen a 220V je prisutno... Sto nije slucaj sa obicnim akumulatorom spojenim na punjac. Ili sam u krivu?

Reply to
eddy.pavic

Vaso ha scritto:

i, to mu je

o ne

ga ne

Vremenske prilike nebi trebale biti problem, jer ce akumulator stajati u garazi. :)

Reply to
eddy.pavic

U poruci: snipped-for-privacy@l12g2000cwl.googlegroups.com, snipped-for-privacy@googlemail.com je napisao/la:

: Pa znam da je akumulator u UPS-u, ali sam mislio da se taj acc ne puni : ako je izlaz opterecen a 220V je prisutno... Sto nije slucaj sa : obicnim akumulatorom spojenim na punjac. Ili sam u krivu?

Dok se napuni, vise se ne puni.

A, ako imas klasicni auto-punjac, to ne ce biti dobro.

Takav akumulator kakav je u UPS kosta cca 100kn novi. Regulator punjenja slozis za kojih 30kn i prosao si i vise nego duplo jeftinije od UPS-a (a i bolje).

Znaci, slozis samo limiter napona na kojih 13.6 do 13.8V. Na taj naponu akumulator moze biti konstantno prikljucen i ne ce mu nista biti. Ne ce kipiti, a uzet ce si struje kolko mu treba. Najlakse je recimo uzeti LM317T i neki jaci NPN tranzic (BD911, 2N3055, ....) i par kondica - serijski regulator napona.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

..:: Tihi ::.. ha scritto:

To sve stoji... Ali par pitanja: gdje se moze nabaviti takav akumulator uopce? A i trebala bi mi shema za taj punjac... A i treca stvar, sta mi netreba i trafo sa 220->24V za napajanje LM317? Puno je tu pitanja, pa da ne tlacim grupu lakse mi je kupiti UPS. :)

Hvala!

Reply to
eddy.pavic

UPS ti omoguæuje rad nekih 15-20 min, a kako PC napajanje mora? opteretiti da bi stabilno radilo, mo?e se dogoditi da se UPS iskljuèi ako je du?i nestanak struje.

Reply to
Vaso

Vaso ha scritto:

etiti

=9Ei

15-20 min je meni 15-20 otvaranja vrata ili 2-3 dana... :)) Ali zato ovo drugo nisam znao. :( A nista, back to the drawing board. :)

Hvala!

Reply to
eddy.pavic

Vaso ha scritto:

15-20 min je meni 15-20 otvaranja vrata ili 2-3 dana... :)) Ali zato ovo drugo nisam znao. :( A nista, back to the drawing board. :)

Btw: Neka napajanja uopæe neæe ni poèeti raditi ako nemaju neko minimalno tro?ilo, a navodno se mogu i skuriti ako se ukljuèuju 'na prazno'...

Reply to
Vaso