koliko traju novi tewlevizori

Èini mi se da se ovi novi televizori uopæe nekvare.
Reply to
:SuperBLUE:

Ve=C4=87inom ne, ali zato znaju ostati bez boje, pa nekad imaju = lo=C5=A1u geometriju slike itd...

Reply to
nosonja

Toèno. Dok god su ispravni :)

Reply to
Sin&sha

slike itd...

.....da a tek koji je problem sa grijanjem katode ... potro?i se za godinu dana :D :D :D

Reply to
Duško

plazma u dnevnoj sobi 24,5 godine bez kvara a kod djeteta vec 15 g. lcd, a da ne pricam o frendu cija punica ima .....

Reply to
zeko

To je isto kao da pitas koliko traju racunala ili mobiteli. Traju puno duze nego tehnoloski zastare, odnosno izadju modeli sa puno vecim mogucnostima. Danas se bacaju mobiteli i racunala koji jos godinama mogu biti funkcionalni i isti kao kad su bili novi.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

nazalost, cini ti :-) kvare se i te kak...

pozdrav

Reply to
Fastah

Ne bacaju se nego se prodaju pa ih kupi netko tko nema novaca da kupi najnoviji model. Osim toga, televizori izlaze novi, ali mi jo¹ gledamo Euro u 4:3 tehnici tako da ne znam ¹to novi imaju, a da je nu¾no potrebno ? Youtube ?

Reply to
Cyber Junkie

I tada nas je Cyber Junkie poèastio jo¹ jednim biserom iz svoje nepregledne ¹krinje znanja:

ako ti je HRT jedino ¹to gleda¹, dobar je i gorenje CRT

And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...
Reply to
Hellraiser

Dr¾im ovog svog u hladnjaku, za svaki sluèaj, iako ne pi¹e rok upotrebe.

Reply to
Mario Malenica

otrebe.

:-)

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

Ne, gledam digitalnu 3x full hd televiziju :) Full hd televizori su iza¹li prije dosta godina pa opet nema praktièno ni¹ta bolje od tog full hd signala ¹to se mo¾e gledati na njima. A sve ostale sitnice mislim da nisu razlog za kupnju novog TV-a (youtube, usb, 600 umjesto 500 Hz, 3 hdmi ulaza umjesto 2, 1 cm tanji okvir, kontrast

6000:1 umjesto 5000:1, 3d i sl.)

A ne znam ¹to ti osobno gleda¹ da je zamjetno bolje na tvom TVu nego nekom recimo starom godinu dana ?

Reply to
Cyber Junkie

I tada nas je Cyber Junkie poèastio jo¹ jednim biserom iz svoje nepregledne ¹krinje znanja:

pusti mene, kakve ja imam veze... ljudi gledaju bluray i 3D, mnogi skidaju

1080p ripove, na satelitu ima¹ HD, a skype danas ima i baba julka iz gornjeg sela. na nove modele mo¾e¹ i skidati aplikacije s neta. ako te ni¹ta od toga ne zanima, jasno da neæe¹ kupiti novi TV za 5k kuna.
And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...
Reply to
Hellraiser

Mislio sam na 95% ljudi koji ne trebaju zadnji krik tehnike. Npr. ja gledam taj bluray na full hd tvu starom jedno 5 godina i ni¹ta mi ne fali. 3D postoji veæ godinu - dvije, skype imam na kompu, aplikacije isto. Satelitska HD nije do¹la dalje od full hd-a koji ima evo moj tv veæ 5 godina. Realno, kako sam rekao, 95% ljudi ne treba ni¹ta bolje. A ovih 5 % moraju imati mobitele sa kojim najmanje telefoniraju, tve koje ne gledaju i sl.

Reply to
Cyber Junkie

I tada nas je Cyber Junkie poèastio jo¹ jednim biserom iz svoje nepregledne ¹krinje znanja:

a jbg, ako danas kupuje¹ TV, u duæanu imaju samo nove modele, pa samo njih mo¾e¹ i kupiti :)

And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...
Reply to
Hellraiser

E taj prigovor je na mjestu, ali upucen na krivom mjestu. Trebalo bi izvrsit pritisak na proizvodjace programa da se usklade sa tehnièkim normama. Posto 4/3 televizora nema u prodaji, programi bi trebali biti u skladu sa

16/9 formatom. Osim toga jadna je i kvaliteta, losija je od analogne, a analogni standard u istom obliku, formatu i rezoluciji emitiran je skoro prije 1 stoljece. Korisnici su i sami krivi jer gledaju to smece, placaju max tv i druge gluparije lose kvalitete. Da to sranje nitko nece kupit, bili bi prisiljeni ponudit ono sto hoce kupit. Mentalitet naroda postkomunistièkog doba je kvantitet, nasjedaju na ponudu broja programa a ne sadrzaja i kvalitete.
--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

Petar Bjel=E8i=E6 napisa:

udu=20

Ovo je i kljuc rjesenja problema. Kod nas ce se trebati promijeniti=20 par generacija (l)usera prije nego se stvari pokrenu s mrtve tocke,=20 jer provideri se nece mijenjati sve dok im se kasa regularno puni.

--=20 Deckard

Reply to
Deckard

Da, tako je! ©to vi¹e programa, to vi¹e reklama!...LOL

Nije u tome pitanje nego u tome da se TV zamjeni prije nego je istekao rok trajanja zbog nekog neva¾nog "featurea" i onda se ka¾e da manje traje. Ali iskreno, nikad vi¹e neæe raditi TVe kao nekad gdje je prosjeèni TV mogao raditi nekih 18 godina prije prvog popravka. Sad je nekih 5 godina gornja granica.

Reply to
Cyber Junkie

A i programa je manje nego iluzijonisti prikazuju. Kd klikom na osnovni paket pogledas popis max tv sata, cijela hrpa programa

Èetvrtina, ono plavo, nema nikakve veze sa max satom, ni t-comom. Cetvrtina popisa je radio, jos jedna trecina oni sto se dopunski placaju. Od ostatka je polovina slobodnih na satelitu, i sto je ostalo?

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx