problem sa kuænim zvonom - spajanje

Pozdrav!

U stanu imam ono najobiènije i najiritantnije zvono. Ima metalnu kupolu po kojoj udara klip. na njemu pi¹e 7-8V

Sada sam kupio ono ding-dong zvono i kada spojim ne¹to se èudno de¹ava. Kada se stisne prekidaè zvona, elektromagnet se samo malo pomakne i lagano zuji, a kada se otpusti prekidaè onda lupi samo po jednom limiæu, tj. vrati se u poèetni polo¾aj.

Ono ¹to mi je èudno, probirka mi pokazuje napon na obje ¾ice. Takoðer,kod prekidaèa isto tako na obje ¾ice ima napona.

Trenutno nemam multimetar da izmjerim koliko je gdje...

Reply to
KillerLoop

Pise li na novom zvonu za koji je napon predvidjen?

Reply to
Sinisa Platz

mozda je za istosmjernu struju pa ti treba jedan grec ili bar jedna dioda. vodi racuna kako si ga postavio u odnosu na zemlju(sila teza).

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

mo¾da preveliki pad napona na tankim ¾icama? Novo zvono treba jaèu struju?

mozda je za istosmjernu struju pa ti treba jedan grec ili bar jedna dioda. vodi racuna kako si ga postavio u odnosu na zemlju(sila teza).

pozdrav hrvoje

Pa jel moguæe da staro zvono radi na 8V izmjeniène?

Postavljeno je kako treba, udara lijevo - desno.

Jedino ¹to mi jo¹ pada na pamet je premala ampera¾a. zvono zahtjeva 2A.

uzeti æu danas multimetar pa provjeriti.

Reply to
KillerLoop

je, imam doma par trafoa za zvono, imaju AC 220 primar i sekundare 8v, 12v i 24v...

Reply to
chuspy

je, imam doma par trafoa za zvono, imaju AC 220 primar i sekundare 8v, 12v i 24v...

----------------

super... I kako da sada dobijem 8V istosmjerne jer nemam pojima di je ispravljaè postavljen.

Reply to
KillerLoop

Pitanje da li ga uopce imas... prvo uzmi multimetar, kako si obecao, i izmjeri napon.

--
Pozdrav,
Walter

On 24.3.2013. 18:31, KillerLoop wrote: /cut/

Ako sam dobro sku¾io radi se o elektromagnetskom zvoncu na 230 V s dvije metalne ploèice koje stoje kao slovo H, dok je u sredini elektromagnet. Ako je to to, onda ono radi tako da u neaktivnom stanju kotva priti¹æe jednu metalnu ploèicu zbog opruge. Kad se elektromagnet aktivira, kotva udari ploèicu na suprotnoj strani (ding), a kad se otpusti, opruga ju brzo vrati nazad (dong).

Cijele zgrade znaju imati jedan trafo koji napaja zajednièki sustav zvona na vratima. Postoje ding-dong zvona i za niske napone. Postoje i elektronièka zvona. :)

A mo¾e se i preraditi na 230 V, ali treba elektroinstalaterskog zahvata.

Reply to
-Rio-

Moguæe. Imam par trafiæa za zvono, daju 8Vac, ali jedva 0,5A....

Moguæe. Imam par trafiæa za zvono, daju 8Vac, ali jedva 0,5A....

Onda æu morati ubosti novi trafo po¹to mi se èini da je u zgradi jedan za sve.

Reply to
KillerLoop

jesi uopce izmjerio napon na prekidacu pa cemo smislit dalje...

Reply to
chuspy

jesi uopce izmjerio napon na prekidacu pa cemo smislit dalje...

Moram naæi multimetar... tu je zapelo

Reply to
KillerLoop