koaksialni kabel KOKA2005

:-) Hvala puno na savjetima, sutra se bacam na posao...

Marin Bralic

Reply to
Marin Braliæ

Ima zenskih F konektora za sasiju, ali se lemi samo sredisnji dio, masa ide preko tijela/matice.

--
Pozdrav,
Walter

Nije problem u zeljezu, jer sa zeljezo moze lemiti... Oplet je vjerovatno alumunijski...

Reply to
Sinisa Platz

Dobro kad ka¾e¹. Ipak. Ako bi bio ljubazan pa uzeo dobar magnet i prislonio ga uz TV koax pa mi napisao kako se pona¹a.

Reply to
Hombre

I iznenadio bi se da je srednji vod pobakrena ¾eljezna ¾ica, bakar je u mikronima kod tih koaksa. Opleti su alu-folija i u veæini sluèajeva rijetka alu-pletenica.

Reply to
Darko_swl

Moj Grijeh. Moj grijeh :-)

Kod USB kablova je oplet od ¾eljeza s tim ¹to imaju par licni od bakra da se ipak mogu zalemiti dok je kod koaxa vruæi kraj od ¾eljeza. Svojevremeno kad su se tek pojavili takvi bilo mi je sumnjivokako je unutra¹nji vod tvrd pa sam èak misli da je bakru dodano mrvu fosfora da ga ojaèa dok nisam vidio da je magnetièno. Obzirom da s TV koaxom veæ desetak godina nisam u dodiru dok s USB, RG-213, Belden H-1000 skoro svakodnevno pomije¹alo mi se, a pogotovo ¹to mi je ostalo u glavi da i TV koax regaira na magnet.

Reply to
Hombre

Gdi kupuje¹ Belden H-1000 i po¹to je sad? Nekad smo za klub kupili 100m i sad nam je ¾ao ¹to nismo jo¹ 100

Reply to
Darko_swl

Ista stvar i kod mene. Ostalo jo¹ 10m pa se grebem od prijatelja jer mi treba 20m RG-213

Reply to
Hombre