Magnetron - kako napraviti

Pozdrav,

Zanima me zna li itko kako napraviti magnetron na 2,4 ghz 3-4 kV, da bude identièan onome u mikrovalnim pecnicama.

da li postoji koja vec gotova shema?

hvala

Reply to
electricity007

Zasto to praviti kad postoji gotovo?!

Pogledaj najprije sto je tocno magnetron i kako radi pa pitaj ponovo.

Reply to
Timon

A mo?e meni netko napraviti ECC81, treba mi za poja?alo :))

Reply to
Briglja

**************************************** Tebi ne odgovaram iz principa zbog prija¹njih okr¹aja i tvojeg bezobraznog pona¹anja, ali uèinit æu iznimku. Mikrovalna peænica je gotovo rje¹enje. Magnetron je zapravo elektronska cijev, ista kao i nekad staklene, samo ¹to je u keramièkom kuèi¹tu. Snaga je ¹estotinjak vata i tu se ne mo¾e ni¹ta napraviti. Javi se u panasonic, mo¾da ti naprave ne¹to po narud¾bi!!!. Inaèe sumnjam da æe¹ moæi napraviti ne¹to za ometanje Wlan komunikacija mili slièno. Mo¾e¹ se jedino dobro skuriti ako se igra¹ sa time, a igrati se mo¾e¹ eventualno sa mikrovalnom peænicom. Magnetron treba za pogon i visoki napon, do 2000V, a i to ima¹ u mikrovalnoj peænici... znaèi prebrika¹ prekidaè na vratima mikrovalke, skine¹ vrata, u¹teka¹ peènicu i napravi¹ ¹etnju po kuæi!!!
Reply to
Predrag Levak - 9a3zi

Ili skini vrata stavi za feed na sat. tanjur i pr¾i golubove u letu :)

Reply to
gloss

Izvrstan odgovor, ostrouman!

:)

Reply to
BladeRunner

Nastavak u crnoj kronici :)

Reply to
Drazen Kunovic

ROTFL :)))

Reply to
Tom Cue

evo bas jesam , zajeb ajme.

ma zva me neki tip jel mu mogu napraviti magnetron,ja reka da cu vidit...

Reply to
electricity007

hvala na odgovoru.

Reply to