kakav je ovo kabel?

Pred vi¹e od 30 godina gradio sam zvuène kutije (kompresioni zvuènici Ei Ni¹ :-)) i pojaèala s izlaznim tranzistorima 2N3055 u potrazi za dobrim zvukom sa Iskra gramofona, Unitra koluta¹a i stereo receivera koji je bio Sanyo tranzistorski prijamnik kojemu sam dodao stereo dekoder iz samogradnje sa, ako se dobro sjeæam, integrircem XX1310?. Beskrajno sam u tome u¾ivao. I sa èe¾njom gledao Marantz-a u Velebitu, u Dra¹koviæevoj u Zagrebu...

Kad god je bilo prilike, poslu¹ao sam (tuðe) ozbiljne Hi-Fi linije. Zvuèale su .... hm .... drugaèije i bolje od moje skalamerije, ali ne 50 puta bolje po¹to su bile 50 puta skuplje.

Godine buke u autu, buke na radnom mjestu, buke u diskaèima u doba mladosti. Zbog hobija kojim se bavim svake dvije godine obavljam i audiometriju. Na zadnjem pregledu pad sluha poèinje mi veæ na 2 kHz, na 10 kHz sam skroz gluh, a 20 kHz mogu samo vidjeti na osciloskopu :-).

Kad bi velika veæina audiofila koji èuju i sudaranje èestica cigaretnog dima u zraku (naravno, snimku tih sudara reproduciranu preko njihovog audio sustava :-)) oti¹la na audiometriju, shvatili bi da ne èuju niti da im komarac leti oko glave sve dok in ne pikne u vrat ... Svaka èast pravim audiofilima koji toèno znaju ¹to trebaju i to i tra¾e. No, audiofilska industrija ne ¾ivi od takvih ...

Reply to
DZ

Opisuje¹ uobièajen pad koji prati sve nas s protokom godina.

Reply to
Sin&sha

Ako oktanski broj nema veze s nièim, za¹to ga onda iskazuju i za¹to je benzin s veæim oktanskim brojem (u pravilu) skuplji?

Reply to
DZ

Brankec

Ja nisam ismijavao audiofile a niti cinjenicu da neke od komponenti vrijede koliko kostaju.

--
Chupo
Reply to

E, da. Ono mi je bio copy/paste iz bookmark-a, nije radio a nisam ga niti pretjerano proucavao. Tnx!

--
Chupo
Reply to

©teta tatinih novaca...
Reply to
MrGud

podr¾avam teoriju da je velika veæina kabela prodavanje tople vode, ali kod interkonekata i zvuènièkih kabela je stvarno uoèljiva razlika izmeðu pojedinih kabela. Koliko je ta razlika bolja ili lo¹ija je èisto subjektivan dojam. Da kabel pojaèava bas je totalno debilna izjava, ali kada ka¾e¹ da manje potiskuje bas je i realno.

Ono ¹to je meni smje¹no je prodavanje tople vode kod strujnih ili napajaèkih kabela koji se rade od srebra ili Bog te pitaj èega, a od trafo stanice do tvoje kuæe kilometar i pol bakreno-aluminijskog-cinèanog drota :)

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
Kaciga glavu èuva, ali je ja ne nosim trenutno :)

ali

Mo¾da u tom kabelu 'za basove' postoji neki patent, ne¹to kao Pupinove ¹pule u telefoniji!?...lol

kak mislis steta tatinih novaca? njemu nikad nije bilo zao novca ako je za obrazovanje a i bio sam pohvaljen kao top ucenik ispred mnogo profesora a jos vise ucenika

ne bavim se time jer okrecem ozbiljniju paru na drugacijem poslu

za¹ se ja tebi opravdavam anyway?

Reply to
Word

:)))) al dobro, manje je bitno kakav kabel ti dode do kuce ako ti fkt dobivas 220 na uticnicama... vjerujem da se ostale stvari tipa smetnje/sumovi mogu malo ispraviti, po potrebi

Reply to
Word

Nemam pojma, ali ti vjerojatno zna¹ :)))

Reply to
MrGud

pa da, ali nemre¹ reæi da kabel od 20k kuna slu¾i za filtriranje struje kada za 2000 kuna mo¾e¹ kupiti mre¾ni filter koji æe to raditi 20 puta bolje. isto kao ¹to se ne mo¾e reæi da æe tvoj kabel od 20000 kuna napraviti supersoniène promjene u zvuku, kada taj kabel u ukupnoj duljini mre¾nog voda sudjeluje s 1 promil cijele duljine :)

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
Kaciga glavu èuva, ali je ja ne nosim trenutno :)
Reply to
Pero

Znam. Nisam mislio na tebe. To onako, uopæe ....

Reply to
Sin&sha