izgladjivanje hladnjaka i jezgre

Pozdrav. Zagrebao sam hladnjak od zalmana pa bi to htio izgladiti sa brusnim papirom (do te mjere da se vidim u njemu ko u zrcalu :) ). Zanima me kakav tocno brusni papir trebam, i gdje ga u Zagrebu mogu nabaviti?

Te da li je opasno izgladjivati jezgru procesora? Hvala unaprijed.

Goran

Reply to
Goran Maric

ja to radim celicnom vunicom

Reply to
mtech

Uzmi ¹mirgl papir razlièitih gradacija- od nekih 80 do 1000 i stavi ga na ravno staklo.

Poèni sa neèim relativno finim, recimo gradacijom 400, tek toliko da vidi¹ kakvo je stanje stvari. Ako je hladnjak ravan, ¹mirgl æe ga obrusiti po cijeloj povr¹ini. Ako nije, to znaèi da trebaa skinuti dosta materiala, a za to ti treba najgrublji ¹mirgl.

Uzmi vodobrusni papir i zalivaj ga vodom. Znaèi, na stol postavi najprije staklo, zatim ga polij sa malo vode, nalijepi na njega ¹mirgl in polij i njega vodom. kad stvar poène da brusi po cijeloj povr¹ini hladnjaka, vrijeme za prelazak na finiji ¹mirgl.

Ne mora¹ prijeæi sve gradacije, dosta je recimo 80-->200-->400-->800 i eventualno 1600 ili ne¹to slièno.

©to se bru¹enja CPU jezgre tièe, to dolazi u obzir samo kod èipova sa metalnom kapom. Tu je stvar O.K., samo treba paziti da ne iskrivi¹ koji pin, kad ga bude¹ vukao kod bru¹enja...

Debljina poklopca je obièno vi¹e od milimetar a po¹to je relativno ravan, nije vjerojatno da æe¹ ga bitno (ili uop¹te primjetno) stanjiti...

Branko

Reply to
Brane2

po mom misljenju, Zalmana samo zagladi ako ti se oko strugotine dio povrsine izdignuo, a procesor samo ocisti.

sve ostalo je puno posla, a malo koristi + moguca steta

Reply to
Tomash

Hvala na detaljnom odgovoru.

Danas sam malo googlao i nasao ovaj clanak.

Tip kaze da nije dobro imati zrcalnu glatkocu jer kada stavis termalnu pastu uopce nemas kontakt metala na metal.

Sto mislis o tome?

Reply to
Goran Maric
.

Ne znam sto pise u clanku, al ako se metali ne dodiruju tada je stavljeno previse paste.

Reply to
zeljko stojanovic

Donekle istina. Kod jako glatkih povr¹ina pojavljuju se problemi istiskanja zraènih mjehuriæa, nalijeganja metalnih kristala u pasti (ako koristi¹ one na bazi srebra) a vjerojatno ima ne¹to s tim i kontaktna povr¹ina. Kod male hrapavosti je kontaktna povr¹ina veæa, a prosjeèna udaljenost povr¹ina ne bitno veæa, pa je toplotni odpor manji.

U praksi su ti efekti te¹ko kjerivi i samo znaèe, da se ne isplatu truditi s gradacijama iznad 800-1000.

Branko

Reply to
Brane2

"Hrapavost" posvrsine hladnjaka povecava povrsinu prijenosa topline pa se toplinski otpor prijenosa smanjuje

pasta sluzi tome da poveca kontakt - smanji toplinski otpor medu metalima

Reply to
Nik

Gdje u Zagrebu ima za kupiti takav smirgl papir?

Reply to
Matija Pezdro