Potro¹nja hladnjaka

Da li bi netko znao otprilike koliko dnevno radi hladnjak (ukupno trajanje ciklusa)? Znam da to ovisi o mnogim stvarima kao ¹to su vanjska temperatura, jaèina hlaðenja, uèestalost otvaranja hladnjaka i sl., ali trebala bi mi neka procjena (bolje natprosjeèna nego potprosjeèna), jer sla¾em solarni sistem, pa mi treba za kalkulaciju. Inaèe, recimo da temperatura varira oko 28 C, a hladnjak bi bio namje¹ten na neku srednju jaèinu.

(Hladnjak je A klasa Excello FR240-110, 144cm, 220V, 0,75kWh/24h)

Reply to
Ivan G.

Izmjeri sam, iskljuci sve uredjaje u kuci koji se pale/gase, ostavi one koji stalno rade (koji konstantno trose struju), izmjeri portosnju za vrijeme cca. 10 min, i onda ukljuci taj hladnjak i izmjeri potrosnju za cca

2 sata i kad izracunas kWh oduzmi ih i pomnozi s 24 i dobis cca dnevnu potrosnju.
Reply to
Venki

Vjerovatno te u stvari zanima dnevna potro¹nja energije? Na novijim ureðajima pi¹e, u tvom sjuèaju 0.75kWh\24h. Mogu samo pretpostaviti da su uvjeti mjerenja zadani na sobnoj temperaturi (~20°C), u vrlo toplim danima potro¹nja æe biti veæa vjerovatno 20~30% veæa.

sistem,

na

Reply to
Sinisa Platz