Hantek USB-osciloskop?

Hantek USB-osciloskop 6022BE.
Zna li netko, da ga za sada ne otvaram, kako je izveden spoj MASE sonde
i mase USB-prikljucaka prema PC-kanti? Cisto preventivno, da mi ne bi
izlazili duhovi ( bijeli dimovi) iz osciloskopa i/ili PC-kante?

Duhovi koji ne ispunjavaju zelje, vec ti samo donose zelje za novim
uredjajima ( umjesto skurenih! :-) )

Digitalcem mjerih nekakvih 'sumnjivih' 18 oma, ono kao ni da sam element
nije siguran koliko oma ima pa malo seta vrijednost!!?

Re: Hantek USB-osciloskop?

Jel' moguce da taj model nema izbor AC/DC za ulazni signal?
Ili ne mogu naci?

Re: Hantek USB-osciloskop?

A jel' postoji BNC musko-zenski adapter koji se ubacuje izmedju sonde i
osciloskopa, a u sebi ima odvojni kondenaztor i preklopku AC/DC (GND)!?

Re: Hantek USB-osciloskop?

Taj Hantek je smece, pogledaj Owon. Samo malo skuplji a masu bolji.

http://www.ebay.co.uk/itm/351588937562%20

Usput, neki Kinez ima stalno lazne aukcije na ebayu za tog Hanteka 6022BE.
Licitiras par dana i mislis kako ces ga dobiti za male pare i onda lik par
sati prije kraja zatvori akukciju zbog "nedostupnosti" predmeta, iako
uredno prodaje 10 komada za "buy it now"

Re: Hantek USB-osciloskop?

This listing (351588937562 ) has been removed, or this item isn't available

Imas oznaku toga skopa?

Re: Hantek USB-osciloskop?
Owon vds 1022

http://www.owon.com.hk/products_info.asp?ProID17%5#sthash.EsbIsJZt.dpbs

Re: Hantek USB-osciloskop?

Ni taj nema AC/DC?
Mogli su to softverski izvesti?
Iako uz 8-bit rezoluciju i nije bas nesto, ali bolje ista nego nista?

Re: Hantek USB-osciloskop?

Ima softverski rijeseno.

Re: Hantek USB-osciloskop?

Max Input Voltage    40V (PK - PK) (DC+AC, PK - PK)

Re: Hantek USB-osciloskop?

Ako je to isti podatak kao i za moj Hantek, zaboravi ga, nema veze s
mjerenjem!!!!!
Naime, Hantek ima taj max na 35V, ali to je napon do kojega NECES
skuriti ULAZ.
A mjeri samo do +/- 5V sa sondom 1:1

Re: Hantek USB-osciloskop?

Ne znam, ja imam taj Owon i mjerio sam AC I DC napone na gitarskoj pedali
spojenoj na 9V bateriju. Nije se nista bunio.  :-)

Site Timeline