Blaupunkt CAR300

Dali mo¾e raditi bez displeja , displej mu je kao vanjska jedinica . Poku¹avao sam ga otkljuèati ali bezuspje¹no sa nekim kalkulatorima kao blaupunkt_CAR300.exe i BPCALC.exe a poku¹ao sam i sa 1-2-3-4 u kombinaciji sa Power tipkom i AS te nakon BIP-a otpu¹tanjem tipke AS unosom koda pa ponovo dr¾anjem AS tipke ali se nejavlja BIP . S/N na radiju je GM0300W5482888 I ONAJ BROJ OD 10 ZNAMENKI JE 7647852320 . Probao sam sa gore navedenim kalkulatorima ali dobiveni kodovi ne pa¹u ili nemo¾e raditi bez displeja odnosno mora biti u¹tekan u auto . Molim savjet . Hvala . Juka .

Reply to
Juka

ne treba mu display da bi radio. BPcalc ti daje dobar kod samo ga moras unijeti ispravno. Ja sam si nabavio u tu svrhu display iz razbijene astre, iako imam i emulator. Ako nemas display, javi pa ti posaljem emu i shemu interfejsa. Inace, u BPcalc se s/n unosi na razne nacine, ovisno o modelu radija.

73 de 9a3ahc
Reply to
Mika

Juka, jesi dobio mail i attachment ?

Reply to
Mika

Nisam dobio ni¹ta , ja sam ti ponovo napisao e-mail da mi po¹alje¹ ¹emu emulatora . Juka .

"Mika" je napisao u poruci interesnoj grupi:hs112d$d03$ snipped-for-privacy@news1.carnet.hr...

Reply to
Juka

Daj ubij antispam i sve drugo kaj imas, vec sam ti poslao dva puta emmu, i jedan solo mail, izgleda da nis nije proslo. Tvoji mailovi svi prolaze do meme :)

Reply to
Mika