Euras - usluga

Dakle èesto puta imam potrebu za pomoæi u popravcima TV-a. Nisam elektronièar po struci, koliko znam znam :) Kod mene nema servisera pa se svi uhvatili mene. Jednostavnije stvari rije¹im ali neke me namuèe toliko da po¹izim. Zato, ako ima ko voljan da mi pomogne, naravno mo¾e i naknada prema dogovoru.

Mislim da bi Euras bio idelan za mene ali nisam siguran da li iæi u pretplatu. Ako je neko od vas registriran nek mi ka¾e dali pomogne, èini mi se da bi trebalo ali opet...

Trenutno imam vi¹e problema od kojih bi volio rije¹iti Grundiga MF 72-2501/8 ¹asija BEKO ZX8.190-09 (spominje se i ¹asija C7-C8) TV ima standby, svjetli kontrolna LED lampica ali neæe da se upali. Ka¾e èovjek da se palio sve te¾e i te¾e i na kraju neæe nikako. Mre¾a radi, svi naponi prisutni ali neæe da se upali (sijalica na mjestu hor. tranzistora svijetli).

Euras:

Mislim da je stavka: - No function, only red LED lit after switch on with PSU switch. (service info for BEKO -C8)

Ako ima ko voljan pomoæi... zahvaljujem (iz emaila makni "nospam")

Reply to
Joje

Zmajac

¹asija BEKO

da se palio sve te¾e

upali (sijalica na

Za poèetak promjeni sve elektrolite na napajanju (switcheru) koji su iznad 100V, pogotovo one tipa 1 uF/350V i sl.

Reply to
- Zoki-

72-2501/8 ¹asija BEKO
èovjek da se palio sve te¾e

da se upali (sijalica na

100V, pogotovo

Sijalica svijetli, ispada da je napajanje ok!?

=B5e

=B5a radi, svi naponi prisutni ali ne=E6e

iznad

pa to je zaklju=E8ak svih zaklju=E8aka!!!!

Reply to
kristijan

Kad sam se zajebavao sa TV-ima (negdje krajem pro¹loga veka) sjeæam se ovog kvara koja je u to vrijeme inaèe èesto zahvaæao jeftine TV-e sumnjive kvalitete kupljenih po freeshopovima. Uglavnom kvar se manifestirao da nakon palenja je trebalo jedno minuta da doðe zvuk i jo¹ koja minuta da doðe slika, dakle nekakva emulacija lampa¹a :-) Uglavnom problem je bio najvi¹e oèit na napajanju horizontale, ako se dobro sjeæam trebao je biti nekih 120V. Nakon startanja TV-a je bio nekih 70V i onda je polako rastao, na 90V se pojavio zvuk, na nekih 100V se pojavljivala slika ali su¾ena i deformirana, i kako je napon dostizao

120V sve je bilo normalno.

Uglavnom problem je rije¹en zamjenom elektrolita na napajanju.

Reply to
- Zoki-

Evo nakon i treæeg izgubljenog popodneva nisam napravio ni¹ta, zamjenio sam sve elektrolite u mre¾i i u horizontali, stavio nove, ukupno ne¹to oko 20 kondenzatora. Vratio sam sve nazad.... Znam da je sa jednom serijom Quadro TV-a isti opis kvara bio uzrokovan jednim kristalom kod procesora. Ovdje je kristal 25.250 MHz a nemam drugi. Po ¹emi bi na no¾ici 56 procesora trebalo biti 3.3V, njih nema, to je istih 3.3V koji vode i na tipku P+ koja se obièno koristi za paljenje TV-a. Naravno, iskljuèio sam i tipkovnicu i poku¹ao start simulacijom tipke P+ ali ni¹ta.

©asija:
Joje

sve elektrolite u

kristalom kod

3.3V koji vode i na

tipkovnicu i poku¹ao

Pa jel ima¹ uopæe tih 3,3V (izlaz iz IC603) ?

Reply to
- Zoki-

sve elektrolite u

kristalom kod

3.3V koji vode i na

tipkovnicu i poku¹ao

Ah sad vidim da se led napaja sa 3,3V, onda vjerojatno ima¹. Da li ima¹ 3,3V na gornjoj strani R438? Na toj liniji ima¹ i eeprom IC401, mo¾da on vuèe struju. ©to je sa konektorom X405, ne mogu naæi kud to vodi, mali ekran na lapu a shema prevelika :-), mo¾da on guta taj pull up 3,3V.

Reply to
- Zoki-