generator od elektromotora

izgorio mi originalni generator 5kWh,imam jedan elektromotor isto 5kWh,malo sam pogledao na youtube,stavio radne kondezatore spojio u trokut,broj okretaja je povecan za otprilike 200 okretaja vise nego je elektromotor deklarirani,kad spojim u trokut imam frekvenciju 50hz ali samo oko 10 volti,kada spojim u zvjezdu dobijem preko 300 volti ali nema frekvencije,motor je trofazni 5kWh od grundfos pumpe,kondenzatore sam spojio izmedu 1i2 izlaza zatim izmedu 2i3 te 3 i 1,dali mogu povecati voltazu dodavanjem jos kondenzatora paralelno sa tim kondenzatorima koje vec imam ili necu postici nista,ili ima neko drugo rijesenje

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5894 (20110221) __________

part000.txt - decompression could not complete (possible reasons: insufficient free memory or disk space, or a problem with temp folders)

mladen

Postavljanje magneta na rotor!?

Meni nije uspjelo. Imao samo motor od 0,75 kw na motoru od 3 KS. To je trebao biti samogradnja samouzbudnog asihronog generatora. Jedini problem je ¹to je stalno teretio motor sa punom snagom, a trebao je raditi u leru na 1500 okretaja. Kad ono nakon samo-uzbude treba mu odmah 3/4 gasa ili se rastereti.. Ima¹ neke tablice za vrijednost kondezatora. Bilo je ok samo kada je imao prikljuèen teret - kalorifer, oko nazivne snage generatoora.

Reply to
Dario

Motori sa kaveznim rotorom nemaju permamentan magnet koji bi rotacijom u zavojima statora stvarao napon. Potrebno je rotor natjerat da da se u njemu inducira struja i sam stvara magnetsko polje. Mislim da bi bilo dovoljno opteretit zavojnicu statora nekim teretom recimo

100W sijalicom za vrijeme mjerenja. Kroz zavoje statora tada bi tekla struja koja bi opet stvarala magnetsko polje a ono induciralo u kavezu rotora jaku struju te rotor postao magnetican. Ne znam koja je filozofija tih kondenzatora, ni kako su spojeni, ali moguce ih je spojiti tako da u trofaznom sustavu oni potjeraju trazenu struju.

Frekvencija ovisi samo o broju okretaja, ne o teretu, i broj okretaja trebas podesit tako da bude 50hz. Napon kakav bude, takav je, a ako se zeli veci, treba dodat zavoja, ali mislim da bi trebalo biti blizu 220 pri sirem rasponu opterecenja, osim pri jako malom i jako velikom.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

stvara=20

recimo=20

magnetsko=20

moguce=20

trebas=20

ali=20

Asinhroni generator ima nekog ozbiljnijeg smisla jedino ako radi = paralelno sa sinhronim generatorom (odnosno paralelno sa mre=BEom). = Samouzbudna varijanta je ono pod nu=BEno zlo i dobro radi samo uz = odre=F0ene uvjete - manje vi=B9e konstantan teret i kada nije bitna = velika promjena frekvencije. Ne=B9to o problematici pravilnog odabira = kondenzatora za samouzbudu ima ovdje:

DZ