Gdje kupiti?

Onu malu bravicu s kljuèem?

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Bilo je to Thu, 24 Mar 2005 19:07:20 +0100, kada je poznati "Kre?o Bukvi?" napisao ove gluposti zbog kojih ?e jednog dana po?aliti:

ima chipoteka, ja san kupio jednu najjeftiniju... mislin da je dosla oko 15-ak kuna... dobijes i dva kljucica... recimo da je oke, posto je iz Chipoteke :)

--
Proud to be Papcina!!!! Contact me at papak_the_papcinaI-SHIT-ON-SPAM@hotmail.com
ICQ: 302127278

Kolko si platio i koju struju dr¾i?

papak_the snipped-for-privacy@hotmail.com

Reply to
Kre¹o Bukviæ

ako ti treba jedna skini ju sa starijeg kompa ja ih imam 10

savijet kad ju koristis OBAVEZNO uzemlji bravu ako je stavljas na plastiku da ne spalis elektroniku ja sam dobio desetke mbova na reklamaciju spaljenih zbog loseg tepisona i elektrostatike

Reply to
Celer

Treba mi za lasere (mislim unaprijed:).

Budem ju uzemljio na -jer laserske diode obo¾avaju statiku:)

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Bilo je to Thu, 24 Mar 2005 21:45:03 +0100, kada je poznati "Kre?o Bukvi?" napisao ove gluposti zbog kojih ?e jednog dana po?aliti:

loool... ko bi rekao, ja mislio da san ju platio 15 a ustvari je

30kuna.. evo linka
drzim ju na 12v.. nis posebno...