Gdje kupiti?

Ovako ne¹to, nemora imati izvode, bitno da je punjivi LI-ON ili u gorem sluèaju NI-MH kapaciteta >2000 mAh. Najmanji napon 3 V najveæi 3.6 odgovaraju mi oba.

Edai da ne ko¹ta 110 kn ko u Chipoteki :)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Zaboravio sam link :)

Kre¹o Bukviæ

Ne znam hoce li ti imalo pomoci, ali u Kvarku imaju akciju na AA NiMh baterije (1800mAh) -kostaju kojih 8 Kn. Ili ti treba bas izvor od 3V velicine AA baterije?

-- Ignorance is bliss

McBomb

Gle imam prijenosni laser pointer >200 mW. Koristi dvije C baterije 1.5 V, Punjivi nimh mi ne odgovara (2.4 V), nego bi htio ugurati neki LI-ON 3-3.6 V i pri kraju slo¾iti konektor za punjaè ( ima konektor kao PS2 koji slu¾i kao jedan od mnogih ("safety interlock"). Znaèi trebam LI-ON bat ne deblju od C baterija i ne du¾u.

Duracell ultra je gotov za 10 m> >> Ovako ne¹to, nemora imati izvode, bitno da je punjivi LI-ON ili u

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Kupi punjive alkalne ako ne nades li ion i imas 3 V

Reply to
cRAzy_M

Ili -probati puniti alkalne (punjive alkalne su *mozda* mrvu kvalitetnije, ali cijena je osjetno veca). Inace, ja bih mozda potrazio sto ima od baterija za mobitele, ili foroaparate -mozda neka ciglica ne bi toliko smetala... :/

-- Ignorance is bliss

McBomb

U Austriji ni-mh 3,6V/100 ma kosta 2,2o eura

Drago