FM transmitter

Pozdrav grupi,

ovako, trebao bih stereo FM transmitter 500m. Mo¾e se napajati i sa 220 V, da ima regulator frekvencije i VU metar, za indikaciju jaèine signala koji se ¹alje. isto tako trebam prijemnik za gore navedeni transmiter, koji bih trebao ici na 9V isto tako da ima regulator za frekvenciju i snagu. Ali da bude malih dimenzija.

Evo ako netko mo¾e ovo kvalitetno odraditi, neka se javi na mail pa se dogovorimo za cijenu. mail je alex snipped-for-privacy@net.hr

pozdrav

Reply to
Teal'c

Teal'c wrote: /cut

kad smo vec kod toga, dajte neki link na diy fm transmitter, koji bi mogao koristiti u autu. ono spojim mp3 a njega i onda na auto radiju hvatam signal s odasiljaca. hvala?? bok!

--
www.quad.co.nr
www.keicarfan.co.uk

"Quad Machine" wrote in

ima i skuplja verzija koja radi s obicnim stikovima (oko 250 kn). ovaj ima domet oko 15m s tim da je on radio u autu a ja sam bio u kuci.

Reply to
hellfire

Ako nisi nikad radio RF uredjaje onda radje kupi gotovoga (iako ti i nisu kvalitetni) jer je te stvari zeznuto napraviti a da rade kako treba (treba motat zavojnice a i layout je bitan).

Bilo u Metrou auto-radijona po 400kn sa USB ulazom.

Reply to
Darko_SWL

imam onu kazetu u koju se ukopca mp3, pa to trenutno koristim, a kvaliteta nije bash neka. jel na ovom fm odasiljacu bolja, hocu imati kvalitetu kao radio stanice sto hvatam ili ce biti znatno losije? bok!

--
www.quad.co.nr
www.keicarfan.co.uk
 Click to see the full signature
Reply to
Quad Machine

ima

O kvaliteti bi se dalo raspravljati jer ona najvise ovisi o procesiranju prije odasiljaca.U ovom slucaju jedino procesiranje je diodni clipper (osnovni dio gitarske distorzije) i/ili neki jednostavni limiter pa bi zvuk mogao biti kvalitetan ako je ulazna razina optimalna (tj dovoljno mala da nema limitiranja) a u slucaju da je prevelike razine i limitiranja zvuk ce bit znatno distorziran

onda nebi trebalo biti problem, buduci da postoji regulacija glasnocen a mp3 playeru. bok!

--
www.quad.co.nr
www.keicarfan.co.uk
 Click to see the full signature
Reply to
Quad Machine

zvuk

da

ce

Nije to tako jednostavno, neke pjesme zbog velikih peakova (najcesce snazan bass) treba puno stisati pa je onda muzika pretiha.Ovaj poblem se moze donekle otkloniti koristenjem limitera/kompresora u programu za obradu muzike.