Evo mali OT

Jel netko zna/ima nekog tko bi mogao jeftino nabavit dijelove za mob SonyEricsson K700? Zvao u servis ispalo bu me oko 200 kn sa nijhovom ugradnjom jer ne prodaju dijelove nego ih ugradjuju... Trebam tipkovnicu i joystick...

Reply to
Mystique

Mislim da je najbolja solucija oglasnik i nesipravni. Ako ti nije problem plaæati po¹tarinu onda ja znam gdje ima :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

prodaju

Pa ak ni postarina velka...

Reply to
Mystique

Eh da pitanje, di bi mogao nabavit vodljivu boju? Treba mi maaala kolicina... Nije mi prije trebalo pa nisam ni trazio...

Reply to
Mystique