Euro power connector

Bok svima!

Trebam spojiti nekoliko uredjaja u neposrednoj blizini, koji imaju samo "muski" euro power konektor (onaj koji je na kompjuterskom napajanju), no nemaju zenskog, preko kojeg bih mogao "linkati" uredjaje. Jednom sam imao kablove koji su to imali na sebi. Da li netko zna gdje takovih kablova ima, odnosno da li postoji neko drugo rjesenje (osim da vrsim preinaku uredjaja)?

Zahvaljujem na svakom savjetu.

Pozdrav, Malee

Reply to
Malee

"muski" euro power

preko kojeg bih

takovih kablova

uredjaja)?

Misli¹ na kablove koji umjesto ¹uko-utiènice imaju mu¹ki euro te ¾enski na drugom kraju? Za te kablove si trebao imati i ¾enski euro na kuæi¹tu....Ili probaj nabaviti uz takve kablove i euro-razvodnik, ulaz: mu¹ki, dva izlaza: ¾enski, ako tako ne¹to postoji????? Jedan izlaz u¹teka¹ na prvi ureðaj, a na drugi ide kabel do drugog ureðaja itd....

Btw: Na taj naèin optereæuje¹ prekidaè prvog, mo¾da ne bu dugo!!!?????

"vaso" kaze u news:ed0nt4$jb6$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr:

Ne bas, ali nesto slicno. Imao sam jednom kabel koji je na jednom kraju imao zenski konektor, a na drugom kraju i zenski i muski. Naravno, ne znam gdje mi je taj kabel, ali potrazit cu ga, pa posaljem sliku. Problem je sto mi treba nekoliko takvih komada.

Sto se tice opterecenja, nema prekidaca - sve se spaja direktno na struju.

Pozdrav, Malee

Reply to
Malee

"muski" euro power

kojeg bih

kablova

uredjaja)?

Najjednpstavnije ti je kupiti konektore i spojiti ih kablovima kako ti vec odgovara Konektore imas u Chipoteci = utika? i uti?nica euro za kabel = 7 kn/kom

Pozdrav

Reply to
Worm6

Pogledaj da li negdje ima za kupiti kabela za UPS. Oni koriste musko-zensku kombinaciju, a zna se naci i nesto ovakvoga kakvo tebi treba.

Reply to
ime

Worm6 kaze u news:ed1dfo$l1f$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr:

Ali nema takvog konektora kakav trazim. Na JEDNOM konektoru se nalaze muski i zenski euro, te kabel koji vodi do drugog zenskog euro konektora.

Malee

Reply to
Malee

A pa onda si napravis Y tam di bi trebali biti muski i zenski i na jedan krak stavis m, a na drugi z., jedino ak ti bash ne treba u komadu...

Reply to
Mystique

"Mystique" kaze u news:ed40di$cgg$ snipped-for-privacy@ss408.t- com.hr:

To ce biti zadnje rjesenje. Koje sam, naravno, zelio izbjeci.

Malee

Reply to
Malee

muski i zenski

Èekaj, na jednom kraju kabla M i ® konektor, a na drugom ®!? Pa to je upravo ono ¹to treba za povezivanje sklopova koji imaju samo M konektore!!??

"vaso" kaze u news:ed5bdb$hml$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr:

Da. Ajd mi reci da znas gdje toga ima...

Pozdrav, Malee

Reply to
Malee

Malo sam nju¹kao po internetu, kao da se tako ne¹to uopæe i ne proizvodi, ima nekih sliènih stvari, ali to nisam na¹ao....