ENC - el. naplata cestarine?

Na kojem principu radi, da li je netko isao otvarati ENC uredjaj, jel ima bateriju unutra, ili mu bazna stanica putem usmjerene antene da dovoljno struje da preda signal? Ovo drugo mi je malo vjerojatno, ali pitam se, jer ti proizvodi njima stoje po policama i po par godina i onda uredjaji rade jos par godina...

A i nigdje ne pise o zamjeni baterije ili uredjaja...

Drugo pitanje je, kako se ENC uredjaj predstavlja hostu? Tj. sam signal da li je enkriptiran i da li je netko pokusao vidjeti sto sve salje prilikom "autorizacije" ?

Pozdrav

Reply to
Dakky

Nisam otvarao, ali iz prija¹nih iskustava - to je aktivni RF TAG. Pasivni te¹ko mogu ostvariti takav domet i k tome jo¹ unutar vozila...

Autonomija obièno nije problem, jer se ureðaj rijetko koristi. Prijemnik se ukljuèuje ili periodièki, na kratko, ili ima nekakav detektor polja (koji ima malu potro¹nju) pa onda on aktivira ureðaj kad se naðe u blizini "mastera". Svojedobno sam ne¹to prtljao sa neèim sliènim (imalo je unutra nekakav AVR i ne¹to diskretnih elemenata u RF dijelu) i sa malo veæom litijevom "gumb" baterijom bilo je rijeè o par godina funkcionalnosti.

©to se tièe enkripcije, ne vidim za¹to ne bi bio kriptiran, ipak se tu radi sa lovom. Najverojatnije ureðaj ¹alje samo ID kod, sumnjam da se stanje raèuna èuva u ureðaju...

- while (1);

Reply to
while(1);

Sve si u pravu. Tag je aktivan, stoji stalno u sleep modu dok ne dobije upit od mastera. Na upit po¹alje ID, kodirano po Manchester protokolu i kriptirano naravno, najèe¹æe po Mifare standardu pa se ponovo baci u sleep. Sve ostalo je u hostu (iznos kredita, podatci o vlasniku i vozilu i slièno).

Reply to
coin

si siguran da se kriptira? tj si probao bas procitati? tj mislio sam da slave posalje samo id nekriptirano...

Reply to
Stef

Daj navedi samo jedan razlog (suvisli) za¹to NE BI bilo kriptirano? Èovjeèe, lova je u pitanju !!!

- while (1);

Reply to
while(1);

Siguran sam. Moja matièna firma iz Bolonje razvila je svojevremeno prototip ENC-a za talijanske autoceste ali nismo pro¹li na natjeèaju. Ako hoæe¹ mogu se kod kolege koji je to radio raspitati za detalje. Mislim da je èak ne¹to bilo i RSA zakriptirano.

Reply to
coin

Pa i da nije kriptiran i da proèita¹ susjedov ID doðe ti na isto ko da si mu skinuo tablice sa auta i na¹arafio na svoj, dakle protuzakonito. A onda ako ti stari ili stric nije iz HSS-a ili SDS-a naj..b... si!

Reply to
dfzuj

Ureðaj ¹alje samo svoj broj. A u bazi u HAC-u je podatak koliko je novaca na raèunu.

Ne bi rekao da je aktivan jer ja ne mogu uæ na autocestu kada sa sobom nosim 13MHz *pasivne* kartice. Te pasivne kartice se koriste na gradili¹tima da vozila mogu bez stajanja prolaziti kroz rampe i provjereno se oèitavaju do 30 metara. Stvar je u anteni koja je malo jaèa!

S obzirom da nisam otvarao ovaj ureðaj, ne mogu 100% reæ da je pasivan. ali nije nu¾no aktivan!

Reply to
Feudalac!

ima bateriju

Reply to