nixie cijevi

Kaj ce Vam to, pa to se moze naci jos jedino u muzeju. Inace ja imam nekoliko kutijica po cetiri komada velicine brojki oko 20mm zajedno sa drajverima 74141 i pretvaracem za anodni napon

Reply to
Drago

Pozdrav grupi! Gdje se kod nas mogu kupiti nixie cijevi i koja je cijena?

Reply to
txx

Da je i meni znat gdje to nabavit, ziher imas onu shemu za sat...

Reply to
Mystique

Naravno!!

Reply to
txx

">

Ovo je valjda napisala zagorka. Naime one se djele na dame i nedame

Reply to
Drago

I mene zanima...takodjer za sat ;-)

Reply to
Lucky

Cuj, jel ih djelis badava ili za kune po kutijici?

Reply to
Mystique

Ja imam al' nedam! ;) Ti satovi i imaju cijenu, ko ovaj tu!

Ovo je home-made

Yet another time maniac!

Najprecizniji sat...

BR

Reply to
BladeRunner

Svidja mi se onaj na baterije... a niti onaj za ugradnju u 5.25 ladicu na kucistu nije los... a onaj zadnji je CooL...

Reply to
Mystique

Da, jos nesto... Ako netko fakat tog ima doma a stoji mu u naftalinu, rado bih dogovorio cijenu tih cjevcica(a moze i za badava sto se mene tice...), jer ipak ce u mojim rukama ili rukama txx-a i Lucky-a biti iskoristene, ne?

Reply to
Mystique

Pozdrav,

danas sam bio s Dragom i negove nixie cijevi idu k meni. Po¹to ih bude vi¹e donirat æu nekoliko tko ¾eli izraditi sat po njegovom prijedlogu

Reply to
Kre¹o Bukviæ

vi¹e

Evo mene te cijevi trazim vec duze vrijrme baz radi izrade tog CooL sata.

Reply to
Mystique