Fluo-cijev skenera

Da li, i koju vrstu svjetla osim vidljive, emitira fluo-cijev skenera. Kako imam jedan 'skureni' skener mislim se za ¹to bi se jo¹ dala iskoristiti ta cijev? Jesu li takve cijevi i u laptopu? Duljina s konektorom je 255 mm.

grizli

Pa koliko znam te se ne razlikuju bitno od 'obicnih' fluorescentnih cijevi: dakle unutra su atomi zive koji emitiraju svjetlo djelomicno u UV podrucju a s unutrasnje strane stakla je 'fosforni' premaz koji to pretvara u vidljivo svjetlo, dakle osim vidljivog prisutno je i UV svjetlo u tragovima (ili jos manje ako ima anti UV sloj). Naravno zraci jos i infracrvene zrake :-)

Za akvarijsku rasvjetu bi mislim bila dobra, pogotovo ako je tako dugacka ja nesto eksperimentiram u tom smjeru. Bila bi naravno dobra i za nekakvu obicnu indirektnu ili pomocnu rasvjetu, cini mi se da je takva cijev svjetlosno ucinkovitija od stednih zarulja, kvaka je onda vjerovatno u tome sto traje krace

Pa u principu iste samo vjerovatno drugih dimenzija, ukupno sam dosad raskopao jedan skener i unutra su cijevi dvije razlicite duzine(taj je imao i adapter za filmove i sl. transparentne materijale) i dva pretvaraca, ista cijev radi dobro u oba pretvaraca

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Reply to
traktor

Pozadinsko svjetlo za ekran. Ali ne znam jel' za to koriste fluo-cijev, ili ne¹to drugo.

nesto drugo, tj. CCFL

balki

Reply to
balki

ja si ko klinac "spalio" oci lampom iz neke kopirke (UV!) i po noci se probudio s "pjeskom u ocima"... uglavnom bolno iskustvo bilo pa oprez s "nepoznatim" lampama.

balki

Reply to
balki

¹to je cold cathode fluo cijev,,,
Reply to
grizli

©to bi moglo biti ba¹ to, naime, ova u skeneru nema po dva izvoda na krajevima za predgrijanje elektroda...

pa skeneru je gotovo 100 posto ta

Reply to
grizli