elektronicki nakit

Sad æe na¹e cure da budu darivane :-))),

Reply to
mtech

imam ja jedan prsten na tu temu :)

Reply to
majah

E to su prave ¾ene od struke! (jesi ¾ena?, nisam valjda falio pa èe mi se smijat na grupi u iduæih godinu dana :-)))))

Reply to
mtech

:)))

jesam, ¾ena sam, a struku jo¹ peèem ;)

Reply to
majah

God please save me! Ne mogu vjerovat! Evo ja cu ti razvijat plocice, djabe!

Reply to
Zeljko M

:))

Reply to
majah

sad jos samo da se netko ponudi za osvjetljavanje istih te busenje rupica :) i lakiranje :))

sori morao sam :)

Reply to
Silvije

E prava pravcata nepravda i diskriminacija, zenama u toj struci je ocito lakse 8-)

zega

A niste od akcije!

Ja ju vodim na veèeru!

Reply to