DualSim, TrippleSim Card...... 2 broja u 1 mobitelu

za pocetak....

Trebao bi nekoliko informacija ¹to se tièe ovoga.... Nakon dolaska Tele2 mislim da bi ovo bilo izuzetno korisno, ne samo meni, ner vjerujem da dosta ljudi ¾eli imati 2-3 broja na 1 mobitelu.

Pitanja:

  1. Gdje se to mo¾e kupiti?
  2. Gdje se mo¾e saznati vi¹e informacija o tome ? (jer u VIPu T-comu nemaju pojma)
  3. Dali se jedan mobitel mo¾e javljati na dvije mre¾e ? (Dakle da DulSim radi istovremeno brz ga¹enja)

Zahvaljujem

Reply to
Oscillator

Vip kartice se nedaju kopirat, mislim da ni nove t-mobile, a sumnjam i da ce se tele2 dat

--
®ivot nije FER.
Reply to

I kakve to sad veze ima sa bilo cime? Osim sa kloniranjem sim kartica :o)

Dual SIM adaptera ima i rade sa svim karticama.

Imo je buraz koracelov adapter za nokiju 3310. Otraga mali switch za odabir kartice. Znaci nemozes isto vremeno bit prijavljen na dvije mreze sa istim mobitelom.

--
Pozdrav!
Reply to

Aaaa, moja isprika postal sam odmah misleci po subjectu da se radi o kloniranju... :)

--
®ivot nije FER.
Reply to