DC elektromotor pitanje

Mo¾da je malo OT, ali eto... Tra¾io sam po netu, ali nikako nisam uspio pronaæi konkretne brojke, a zanima me koliki zakretni moment proizvodi jedan DC elektromotor snage kojih 10kW(mo¾e i za neku drugu snagu 5-50kW)... Bilo koja vrsta, bez prijenosa, znaèi 1:1, do 3000RPM... Samo da mi netko ka¾e otprilike, od koliko do koliko Nm...

Reply to
Frx

Snaga=moment*kutna brzina Evo ti pa racunaj

Filip Lolic