Daljinsko paljenje blica-pomoæ

Imam jedan stari blic koji radi na 220v pi¹e na njemu ''norma'' fil-16 Postoji li neki sklop pomoæu kojega bi bljesak drugog blica ''opalio'' ovaj moj? Blic ima prikljucak za staviti na aparat ali bi ga ja koristio kao dodatni blic sa strane, takoðer ima i dodatni konektor sa dvije ¾ice koje sam prerezao i kad se one kratko spoje blic opali..

Ima tko kakvu ideju

Reply to
Simon

Te dvije ¾ice su za mehanièko okidanje (preko prekidaèa), no na njih se mo¾e spojiti neki tzv. foto prekidaè - pomoæu foto tranzistora ili sl. Problem bi bio da se ne pali bez veze na bilo kakav izvor svijetlosti, pa bi mo¾da bilo zgodno staviti ga u cijevèicu i usmjeriti ga prema pravom izvoru svijetla - prvom blicu. Druga opcija je IR ili radio veza, ali sve to ti usporava, tj. produ¾uje vrijeme okidanja.

Reply to
-Rio-

Kolege fotografi su mi pomogli, nisam jos napravio ali nadam se da hocu..

Simon