CROSS: mp3 player crko?

kupio sam prije mjesec dana mp3 player Smartbox MPC-317F, 1GB sve radilo ok dok... prije par dana na kubuntu linuxu sam prebacivao neke podatke na stick i kad sam ga spojio poslije na drugo racunalo pokazalo se da je particija izbrisana!?! nisam imao izbora nego napraviti nanovo FAT32 particiju. nakon toga se pocelo dogadjat sljedece; pjesma ide i onda odjednom prebaci na drugu pjesmu par sekundi pa ponovo vrati i tako svakih 1-2min skenirao sam s chkdsk u windowsima i pokazalo je neke greske (file is cross linked...) te sam ponovo formatirao disk (mp3 player) no danas opet ista stvar se dogadja. a kad neku pjesmu vratim s sticka na hdd pjesma bude ostecena, isprekidana i sl. zna li tko sto bi moglo biti? jos mi vrijedi garancija pa da ga vratim ili? i ZASTO je linux izbrisao particiju? to mi je najmanje jasno u cijeloj prici

pozdrav, sry zbog dugog posta

--
Norsk Arysk Blak Metal
Reply to

Vrati, sad ti je gotovo, sjebo si se za cijeli zivot. Provjeri i macku jel ti jos ziva i pod garancijom.

  1. linuxi nisu windozi ter linuxi nisu za pocetnike
  2. kad nes spojis na juesbi pod linuxima, ne mozes ga samo tako cupat van kad oces i kako oces nego moras to propisno razmontirat ter tek onda iscupat iz stekera
  3. vidi 1
--
To sto si frustriran, zavidan tko zna na cemu i sto ne vidis dalje od
svoje guzice je tuzno. Da onda barem imas toliko samokontrole da

dobro, i ti koristis linux? pa je*** ***** i mountanju vishe i umountanju! da nisu ti pingvini sposobni napravit ista da valja (nama njubovima)... ne, kod pingaca hardver koji je predvidjen da se ukopcava i iskopcava kak ti se prohtije moras aktivirati kao h-bombu

enivej a koji je toboze kvar? kak ga je moglo tako sjebat? tesko mi povjerovat iako je to linux...

--
Norsk Arysk Blak Metal
Reply to

Quad Machine je napisao/la:

ici

To jako zvu=E8i ko da nema veze s linux-om. Moja preporuka je da ljepo to vrati=B9 u HG Spot ili koji ve=E6 du=E8an o=B9te=E6ene robe i tra=BEi=B9 novi. :-D

Pozdrav,

Daniel Vencler

Reply to
venchoba

ma ne brini se. ko ¹to reèe formatirao si player u fat32.. u tome je pretpostavljam problem. bootaj windowse u¹tekaj ga i formatir ponovo ali ovaj put kao fat (bez onoga 32) i javi jel proradio.

¾ivio
Reply to
hozemaria

Ne, nego mora¹ po¹tovati proceduru :o) a inaèe, nije Linux za ljude koji svako par mjeseci reinstaliraju sustav te rade na njemu kao administratori :o)

Nisi napravio "safe remove", bio je mountan, fat tabela otvorena... ima sto opcija.

Ivan.

Reply to
Ivan Tisljar

Citat za FAT16 sa:

Multiplying the maximum number of clusters (65,525) by the maximum cluster size (32,768) equals 2 GB

Hoæe reæi, ako Win bira clustere velièine 4kB, tako veliki 'disk' ne mo¾e formatirati u FAT16 sistemu....

Reply to
Vaso

Ni pod Win 98SE ne mozes to cupati kada ti padne na pamet: Vec sam nekoliko puta formatirao stick dok nisam skuzio: Nakon rada s njim, trebam otvoriti My Computer i dok ne dobijem 'sliku' ne smijem vaditi stick...

Reply to
Vaso

Nebi znao, ja se i na windowsima ponasam isto ko i na linuxu, prvo safely remove hardware, a onda cupaj. Ako je nesto bitno, naravno ;)

--
[...]
[...]

Da, slazem se * *** * * * ** * * * ****** * ** * ** * ** * * * *!

To ti je kad si *** * *** ** ** **** * ** ** * ***.

Vrati ga natrag i reci decku u hage spotu da nisi jos zreo za trosit naprednu tehnologiju ;-)

--
[...]

ma radi on na fat32, nego neke fajlove osteti... fajl bude isti ko original na hdd ali kad slusas pjesmu na playeru ili na pc-u bude glitcheva i zapinjanja...

--
Norsk Arysk Blak Metal
Reply to

? ja formatirao na fat16 i radi ok, bar zasad, s jednakim kapacitetom kao i na fat32... vidicemo kak se bude drzao zivijooo

--
Norsk Arysk Blak Metal
Reply to

Samo jedan kratak, nepotreban komentar... ;^)

I onda se ljudi pitaju za¹to ja i ostali "¹minkeri" tm smatramo ipode kvalitetnijim i u konaènici, boljim proizvodima.

--
Radscorpions? What's so rad about them?
Reply to

eto vidi¹ jesam ti rek'o:) ¾ivio

Reply to
hozemaria

Ovo je cisto softverski problem, zar mislis da ipod ima nesto sto forca OS na koji je spojen da flusha cache cesce? ;)

ipod jest mozda mrvicu bolji od ostatka, ali je isto smece, svakih godinu-dvije moras bateriju mijenjat, gumbi crkavaju isto ko i kod konkurencije, nestandardni konektori, itd. itsl.

--
[...]

Mo¾da. ;^)

Ma iPod je car. :^P

Moj mini je izdr¾ao kojekakve perverzije i jo¹ se dr¾i.

--
Don't drink glowing water.
Reply to

E a mom miniju sam morao mijenjat bateriju i back gumb mu bas i ne radi. Sto cemo sad?

[...]

Vrati ga natrag i reci decku u *ubaci_ime_trgovine_gdje_si_ga_kupio* da nisi jos zreo za trosit naprednu tehnologiju ;-)

:^>

--
I am not a merry mutant.
Reply to

Decku u Apple shopu na internetu? :)

Napredna tehnologija nije jos zrela za mene ;)

--
[...]

e jbg, crko opet, pa sam ga jucer odnio vratit...

--
Norsk Arysk Blak Metal
Reply to