CNC

Koliko ko¹ta ovako ne¹to? Isplati li se samogradnja? Ima li netko na grupi da nudi sliènu stvar gotovu?

coin

Frend je uzimao sve preko ebaya. Mislim da ga je doslo oko 30 kila eura.

Ja bi ovakav:

:)

--
http://sites.google.com/site/upalixenon/
Reply to

A ovakav ??

::):):)

Reply to
damir

Ja sam se jedno vrijeme interesirao za izradu jednog. Na¹ao sam na Ebayu komplet ¹ipki i le¾ajeva, ne¹to ovako samo za sve tri osi:

Èini mi se da sam raèunao oko 4000Kn samoza to, ali to je najbitnije da bude kvalitetno, bez lufta.

Stepperi se lako naðu na Ebayu, Nema 23 su najbolji. Nakon toga ti jo¹ treba kontroler i drvena graða za samu ma¹inu.

Sve skupa cca 6000Kn.

Reply to
KillerLoop

ja sam na svojoj masini napravil nekoliko plocica, naravno nije za neke komplicirane stvari..... ali moras imat dobra glodala, evo jedne koju sam napravil sa nekim vulgaris glodalom za 60kn iz bauhausa koje sam mogel odmah bacit nakon jedne plocice...... imam sad nekoliko pravih glodala ( kroz aluminij idu ko kroz sir ) pa bum ba¹ napravil test s njima....

Raynor