cekas ¾ica

gdje nabaviti cekas ¾igu od 1 i 2 mm

Reply to
mihael

Kupis grijac za termopec, cilindricni... Izvadis spiralu, razmotas...

Reply to
Sinisa Platz

Damir ©eligo
¾ica iz spirale mi je pretanka a el gri zovem i stalno je zauzeto a u zagreb samo zbog toga mi se neide ali hvala na informaciji
Reply to
mihael

za neke stvari ti moze pomoci i sajla od mjenjaca ili kocnice za bicikl (rezac za stiropor...)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

i na koliko se V spaja da reze npr 2cm stirpora

Reply to
chuspy

ne mo?e? to tako gledat. mora? imat i ampera jer je to ?ica jako malog otpora. Uzmi cekas ?icu.

Reply to
Kameleon

koliki ima otpora cekas od 1mm po metru?

sajla nije jako malog otpora,a koliko treba stuje i napona je drugo pitanje.da nisam natezao,spajao i rezao ne bih od covjeka pravio budalu i predlagao mu sajlu. za finije i preciznije stvari mi se pokazala odlicna sajla za ribiciju (kao flaks samo sajla oblozena silikonom) jer se ne rasteze i ne puca. cekas je mekan i kad se ugrije "naraste" i prekidna cvrctoca je vrlo mala.mozes jos koristiti zicu na kolutu za varenje(ime???),ali i ona lako puca.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Raskopaj ¾enin/curin fen za su¹enje kose...LOL

otkud ba? od 1mm? pa to ti treba struje da to zagrije?. Cekas se iste?e, ali jedna opruga to rje?ava.

Ako mu treba cekas, poslat cu mu, samo nek mi se javi.

Reply to
Kameleon