BTC8-40

Nemogu naæi datasheet za ovaj element BTC8-40 i sa strane 6420 i M znaèi motorola Trebao bi biti triak, kuèi¹te TO-220 Mo¾da netko zna ekvivalent?

--
"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw

Hmm.. Za triac ekvivalent zakljuèi¹ na osnovu sklopa u kojem se nalazi?

touch light dimmer iskra ZS1S, jedno 25 godina star :) a i vidio negdje na netu da se spominje kao triak

--
"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw
Reply to
Yossarian

upravo pogledah sto imam na zidu-to je taj! TIC 226 ubaci i miran si dok ti opet ne grune zarulja. :-) nije bas uvijek, ali u 25 godina ovo je sigurno drugi 226 unutra.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

400V, 8A
Reply to
Briglja

Nije bio u upotrebi u hrvatskoj :) Odgovor poma¾e a nisam odgovorio prije jer sam 4 dana bio bez neta, izludio ¾enu :))