Brzinsko..ENC

Pozdrav!

Imam 2 ENC-a u vozilu. Kako pouzdano 'sakriti' jednog od njih da mi pri ulazu/izlazu autoputa registrira samo jedan. Prva pomisao je zamotati ga u alu foliju kao sendvic :)) Ucinkovito?

Reply to
Ress

©ta s jednim otvara¹ rampe a s drugim zatvara¹? Genijalno...
Reply to
andrej

Dana 03.07.2012. u 23:17, andrej napisa:

ili je dobio od firme drugi a na put ide privatnim autom gdje ima prvi. @ress, da, dovoljno ga je umotat u alu foliju i stavit u pretinac naprijed

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Da ti odgovorim na pitanje, onako iz iskustva. Imam enc koji koristim u dva auta. Iz tog razloga nije zaljepljen na prednje staklo, nego ga dr¾im u ladici kod suvozaèa. Vadim ga prije rampe i stavim na kru¹kot ispod vjetrobranskog stakla (iliti ¹ofer ¹ajbe). U svakom sluèaju èesto mi se desi da ga zaboravim izvaditi iz ladice i to sku¾im tako ¹to se rampa ne otvara. Dosada se nikad nije otvorila dok ga nisam izvadio iz ladice i stavio ispod stakla. Dakle ladica je sasvim ok za¹tita.

Reply to
andrej

Pa i nije bas, meni uredno registrira ENC iz ladice na nekim ulazima/izlazima. Zato u foliju s njime.

Reply to
Ivica Sostaric

andrej je dana Tue, 3 Jul 2012 23:22:06 +0200 nalupao:

Mo?da kod tebe. Meni je dok nisam stavio ALU foliju uredno svirao na svakom ulazu i izlazu pa sam imao frke :)

--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je ima? na glavi kada tresne?

Jel imas cijeli paket koji se dobije kada kupis ENC? Sa njim se dobije vrecica koja ti omogucava bas to sto trazis. Pise u uputstvu... A alu folija 100% funkcionira.

Sinisa

Reply to
Sinisa