Blicanje

Treba mi sklop koji bi mi iskljuèivao i ukljuèivao neki ureðaj/LED diodu svakih nekoliko sekundi

Reply to
Mario

Astabilni mutivibrator?

Reply to
A.S.

Treba ti shema ili ti treba napravit sklop? Ako trebas shemu pogledaj datasheet od 555 i slozi ga u stabilnom rezimu rada. Moze se i s mokrokontrolerom...

Reply to
Hector

Ovo je zgodno ispalo: slozi ga u stabilnom rezimu :-))))

trebalo je pisat astabilnom....

Reply to
Hector

Probaj

lp

Reply to
'ajde

Ah, pa to si ti frende *A.S.*,

Homer bi na ovo rekao: "Uuuuuu, sounds sexiiii."

Evoga ovde

ili
ili

2.8.2007 0:05:19