Atestiranje elektronièkog ureðaja

Ako je tko prolazio proces atestiranja vlastitog elektronièkog ureðaja, molim za par savjeta. Radi se o ureðaju slo¾enom od dvije gotove ploèice naruèene van HR, na koje je spojeno nekoliko prekidaèa, i sve zajedno se napaja preko adaptera od 9V. Na ureðaj se spajaju vanjski potro¹aèi od 220V, snage do 500W. Da li se u tom sluèaju radi atest kao i da je rijeè o ureðaju graðenom "od nule" ili se priznaje atest na gotove ugraðene komponente, pa jo¹ ne¹to..? Isto tako bi dobro do¹ao info o dokumentaciji koju je potrebno prilo¾iti, okvirnoj cijeni cjele prièe... Tnx!

Reply to
kruno

SVE sto se spaja na 220V i namjenjeno je za daljnju prodaju ,(Maloprodaju), MORA imati ATEST + RSO itd..... ukljucujuci i onaj adapter na 9V kojim se napaja uredjaj.

Reply to
Lex-Lutor

),

Probaj kontaktirati ZIK. Dok sam radio u uvozu elektroalata tamo smo sve atestirali, Po tipu alata je bilo kolio se sje=E6am neto oko 3500,00 kn. Punja=E8i baterija trebaju poseban atest.

Reply to
dragonfly

ZIK- Zavod za ispitivanje kvalitete. Ja sam 2002. g. odrije¹io kesu za 4500 kn za ateste o sigurnosti ureðaja u smislu izolacije i drugi za RF smetnje. Atesti vrijedi¹e 5 godina. P. S. pravio sam zvuène semafore za slijepe Pozdrav

Reply to
Eko Eko

Koliko komada si prodao samo za pokrivanje te svote?

Nazvao sam u Koncar Institut i ¾ena mi je rekla da cijena izdavanja potrebnih dozvola iznosi preko 2000 EURa + PDV, te da treba oko 2 mjeseca da se sve to sprovede. Jel to od 2002.g. toliko poskupjelo ili svatko ima svoje cijene...?

Reply to
kruno

Hmmm...èini mi se kako bi cijena ipak trebala ovisiti i o vrsti sklopa? Neka podjela po kilama, broju komponenti, radnom naponu, strujama, snagama i bla,bla.... Nije svejedno jel' se atest izdaje za f*king adapter 230/9 V, ili za elektromotornu lokomotivu s elektronièkim upravljanjem?

Oko 50-ak komada.

Reply to
Eko Eko

Molim te da je opet nazoves i kazes kako zelis pristupiti atestiranju svog uredjaja ali da ih molis ako ti mogu pismento dostaviti popis zemalja osim HR u kojima ce njihovo ispitivanje biti prihvaceno.

Javi mi sto ti je rekla ?

PLEASE !!!

Reply to
Lex-Lutor

OK, i meni æe trebati ta informacija, pa javim kad saznam....

Reply to
kruno