18Volti/2A -switching supply??

ima li tko kakvu shemicu za svièer 18V/2A ...treba mi za printer HP845 i all in one psc70

u principu ne ib bilo lo¹e ni kada bih mogao "prepraviti" PS od laptopa koji radi na 24V/1,75A

paaa..ako netko ima ideju...

7818 serija -ISKLJUÈENA!!

hvala

GAGI

Reply to
Boba

Svi switcheri rade na istom ili slicnom principu. Samo se odredi broj zavoja na transformatoru (za napon) i snaga (struja) koju moraju podnesti. Po toj snazi, struji i naponu se biraju MOSFETi i diode, a po snazi jezgra. Onaj SMPS od laptopa se moze preraditi u 18V, 2A, cak mozda i bez odmotavanja trafa, vec samo korekcijom povratne veze. Dakle, svaka shema se da prilagoditi. Pozdrav!

all

koji

Pogledaj u taj od laptopa, i 99 % æe¹ naæi pot za regulaciu napona

zavoja

Reply to
Kre¹o Bukviæ

: ima li tko kakvu shemicu za svièer 18V/2A ...treba mi za printer : HP845 i all in one psc70

Imam ja doma jedan viska od HP690C. Sad ne znam napamet njegove karatkeristike, ali, mogu ti ih za vikend javiti.

: u principu ne ib bilo lo¹e ni kada bih mogao "prepraviti" PS od : laptopa koji radi na 24V/1,75A

Trebas mu srediti povratnu vezu i poprilicno sesigurno da ce raditi.1

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

vrijedi li i tu pravilo da ako mu smanjim napon da èu dobiti na "struji" .....naravno uz uvijet da mosfet izdr¾i uopèe tu struju..tj feritna jezgra......jer meni treba 18V/2A.....a PS je 24V/1,75A.......pa sam mislio ....da ako smanjim napon....èu dobiti na struji....jer feritna jezgra nije "ba¾darena" na napon ili struju nego na Watte....nadam se da ste me razumjeli ¹to sam mislio..... ili to pravilo vrijedi samo kod transformatorskih PS-ova??!

iskreno...o switching PS ovima apsolutno nemam pojma....pa ako ima koja "nebuloza"..molim,ne osvrèite se pre kritièki na to!!

btw; ..povratna veza....jel se to odnosi na onaj "otpornik" kojim se regulira napon...cca 11,2k za 12V 18,7k za 15V ...itd,itd??!!

hvala

GAGI

Reply to
Boba

[...]

OK ti je razmisljanje.

: btw; ..povratna veza....jel se to odnosi na onaj "otpornik" kojim se : regulira napon...cca 11,2k za 12V 18,7k za 15V ...itd,itd??!!

Da, to je neki otpornik, ali on ovisi o napjanja do napajnja po svojim vrijednostima, tako da ne znam kolko je tocno njegova velicina za tvoje napajanje.

-- Tihomir Krizan

Reply to