12V pretvaraè

Koristio bi akumulator na vikendici jer nemam tam struje pa bi na njega stavio neonku pa bi mi trebala neka shema kak sve to napravit ili di ima za kupit.

Hvala

Reply to
mmax

pogledaj post na hr.sci.elektronika.binaries pod naslovom 12v pretvaraci

ako te sta zanima, pitaj

Reply to
davor

pretvaraci

Lijepo napravljeno,jel mo¾e koja ¹emica za 12v pretvaraè za ¹tedne ¾arulje i kako rije¹iti ono zacrnjenje cijevi na jednom kraju ili je to normalno? I di si na¹ao transformatore ili si sam motao?

Reply to
Manu

¾arulje

Ja sam zacrnjenje rjesavao kondom 47nF/1kv u seriji sa cijevi.

ostatak price na binsima

Reply to
Davor

Radi ko zmaj :) Komponente te dodju 20kn, zhicu ak nemresh nabavit (izvadi sa trafoa od 12v ispravljacha) imash za kupit u chipoteci po 40-etak kn. Ferit izvadi¹ iz starijih tranzistora, slu¾i kao antena za MW chini mi se(nisam na tom polju).

gloss