NAPA-3

Jag såg på programmet Uppdrag Granskning igår och det handlade om FRA
och NSA. Jag gick sedan in på deras hemsida och läste dokumenten som
visselblåsaren publicerat. De är på engelska och har många tekniska
uttryck. Nu kommer min fråga: någon som har en aningen vad som menas med
NAPA-3?
Här är länken och ett utdrag ur ett dokument:
http://www.svt.se/ug/las-dokumenten-om-sverige-fran-edward-snowden

"It will also provide a Cyber update--specifically briefing
NSA on its new cyber division, its active and passive sensors and
tradecraft collaboration with NSA/CSS Treath Operations Center (NTOC);
updates on the special project and NAPA-3"

---
Detta epostmeddelande innehåller inget virus eller annan skadlig kod för avast! antivirus är aktivt.