Fjärrkontroll

Söker en fjärr till en Video Hitachi M212E. Jag vill kunna ställa klockan mm Det finns inga knappar på denna video för att kunna ställa in kanaler, Klocka mm. Hoppas att det finns någon där ute som kan hjälpa mig. Har varit i kontakt med Hitachi men dom vill ha 1400:- för en fjärrkontroll.

//Jonas S

Reply to
Jonas

Har en Hitachi fjärr som heter VT-RM743E, kan den passa?

/Jon

"Jonas" skrev i meddelandet news:_iukb.33787$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

fjärrkontroll.

Reply to
Jon Lissmats

De flesta hitachifjärrar som ser någorlunda lika ut (även vissa finluxvideos har samma) fungerar med hitachivideos...

--
Mats
Reply to

Jag har ingen aning om den passar. Någon som vet? //Jonas S

"Jon Lissmats" skrev i meddelandet news:zsukb.30132$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Reply to
Jonas

Någon som vet var man kan få tag på en någorlunda billig sådan?

//Jonas S

"Mats" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@4ax.com...

fjärrkontroll.

Reply to