złącze mini-wieży Philips

zakupiłem ostatni egzemplarz całkiem fajnej wieży Philipsa
(z wystawy) a w domu okazało się że brak kabelka
z takim wyjściem (pisze DIN out, lub DIN in, ale wyglada tak samo):
http://i39.tinypic.com/oiro1g.jpg

Czy to jest do kupienia samodzielnie?
I po co te wieże mają zasilanie przez głośnik z jakimś
nietypowym kabelkiem - to samo (znaczy sie dziwny kabel)
miałem kiedyś w wieży Sony
*** blad ***

Re: złącze mini-wieży Philips

mozna kupic. To jest mini-DIN. Ale lutuje sie ch...olernie upierdliwie.

moze aktywne? ChGW

Waldek

Re: złącze mini-wieży Philips
Użytkownik "Waldemar Krzok" <

no właśnie w obu sprzętach służą również do zasilania
jak nie zobaczę że to się da dokupić to po świętach, we wtorek
zwracam sprzęt do Euro-AGD :-(
*** blad ***

Re: złącze mini-wieży Philips
Użytkownik "blad"

znalazłem w http://www.cyfronika.com.pl/s /
nazywa się to:
WMDIN-8P Wtyk DIN-mini 8 pin na kabel (typ8)
ale w takim razie poproszę ich o zlutowanie 2 sztuk z odpowiednim
kabelkiem
dzieki
*** blad ***

Re: złącze mini-wieży Philips
blad nabazgrał(a):

Zwrócić bo ?
Jeżeli to nie była sprzedaż wysyłkowa, a sprzęt jest sprawny to, że się
tak wyrażę kolokwialnie - możesz im skoczyć.

G.B.

Re: złącze mini-wieży Philips

Jesli sprzedali mu niekompletny sprzet, to ma chyba prawo domagac sie
swojego, co? A ze to ostatni egzemplarz byl, to mu tego kabelka nie
urodza, wiec zostanie oddac kase...

--
  Marek Lewandowski
 ICQ#/GG#: ask per mail.  mail: locust[X]poczta/onet/pl

sprzęt zwrócony - dali mi 7 dni mimo że zakup był w sklepie,
pewnie dlatego, że "z wystawy"

W drugim sklepie mieli dwie takie wieże - okazało się że obie
również bez tego kabelka, więc niegrające

Mimo, że znalazłem wtyczkę, fachowiec poradził mi żeby
nie ryzykować z dorabianiem kabelka jeśli nawet jednego nie ma
"na podgląd" i nie można sprawdzić jak jest zrobiony i jakie przekroje
drutów
ma w środku
*** blad ***

Site Timeline