z??cza 2mm

Witam, szukam jakiegoś złącza z rastrem 2mm. Musi być żeńskie 3 pinowe i najlepiej jakby było długie tak, żeby spokojnie można było podłączać i rozłączać. Tak sobie wyobrażam, że fajne byłoby coś podobnego jak wtyczka od kabelka audio CD-ROM -> Płyta główna. Dodatkowo, musi to być wąskie.

W TME znalazłem normalne goldpiny z rastrem 2mm i w sumie byłoby ok, ale nie wiem, czy po przylutowaniu kabelków, będzie to na tyle dobre do wielokrotnego podłączania i rozłączania, poza tym trochę nieestetyczne, nawet jak jakieś termokurczliwe osłonki dam. Polecicie coś innego?

pozdrawiam g.

Reply to
glatocha

glatocha pisze:

Czy chodzi o coś takiego:

Adam Dybkowski

trochę za szerokie, ale te powinny byc dobre:

te na dole do przewodów. Dzieki za linka pozdrawiam g.

Reply to
glatocha