2mm bananplugger

Jeg trenger godt et halvt hundre 2 mm bananplugger, og jeg synes at både ELFA, Farnell og RS har for høye priser.

Jeg har googelet på:

2mm banana plug(s) med mange varianter, men finner ingenting svært lite. Noen som kjenner en brukbar kilde?

HM

Reply to
Harald Mossige

Har du kigget hos

?

Der er ihvertfald en del når man søger på "banan", så prøv det :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Kim Voss Schrader skreiv:

Nå har jeg:

Bananstik 2mm. 5 varianter. Bilde av en variant.

Stikket skal brukes i rekkeklemmer med M2,5 gjenger "i mitten". Derfor må stikket ha en fjeranordning for å sitte noenlunde stødig i det gjengede hullet. Jeg har de stikkene som viser på bildet, og de "fungerer" ikke i mitt, min broders, tilfelle.

Men takk.

HM

Reply to
Harald Mossige

"Kim Voss Schrader" skrev i meddelelsen news:4a2d8ae1$0$90276$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hej Kim

Jeg har send dig mail men har ikke hørt fra dig vedr. 24VDC Power-supply til DIN skinne, jeg kan ikke komme vidre med mit projekt før jeg modtager dem.

Mvh Allan

Reply to
Stampe

"Harald Mossige" skrev i meddelelsen news:4a2d7def$0$24787$ snipped-for-privacy@news.wineasy.se...

Måske var det noget, det er dog både han og hunstik, men de er faktisk i en ganske god kvalitet til prisen.

Gratis forsendelse, som dog tager nogle dage.

Mvh. Henning

Reply to
Henning Keseler