Zaprogramowanie Eprom

Witam,

Potrzebuję zaprogramować pamięć eprom typu 27C256 lub 27c512 potrzebuję tylko jedną sztukę i nie opłaca mi się kupować specjalnie programatora (albo robić samemu). Może komuś dysponującemu programatorem zalega taka pamięć i mógłby mi ją odsprzedać razem z zaprogramowaniem? Binarkę podesłałbym mailem.

Pozdrawiam Dyfer

Reply to
Dyfer

Mam w wykopaliskach takie pamięci. Ale czy dam radę toto zaprogramować? Przyślij binarkę. Tylko czy to ma sens?

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
invalid unparseable

Powitanko,

Jak bys napisal skad jestes, to pewnie ulatwiloby to sprawe. Zaprogramowac moge, moze nawet wydlubalbym taka kosc, ale na poczte to mi sie leciec nie chce. Jak bywasz w okolicach Piaseczna, albo na Ursynowie, to welcome.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

W dniu 2011-01-24 03:51, Pawel "O'Pajak" pisze:

Mieszkam w Tczewie ;)

Adam

Reply to
Dyfer