Wysokie tony we wzmaczniaczu technics

witam !!!

zauwazylem ze moj wzmaczniacz(technics SU-VX700) stracil wysokie tony teraz bardziej robi jako filtr dolnoprzepustowy :) co we wzmakach powoduje ze nie ma on wysokich tonow? pokdkrecanie TREBLE nic nie daje tzn jest regulacja ale nie ma tego"cykania" jak mial kiedys...czy to wina wyschnietych elektrolitow? zauwazylem ze miedzy dwoma tranzystorami ktore sie bardzo grzeja( nawet bez puszczania muzyki )jest 7 elektrolitow od 10 do 22 uF ktore tez sie grzeja czy to moze byc przez nie??

z gory dziekuje za pomoc !!!

Mikolaj(AbatinXS)

Reply to
AbatinXS

Moze po prostu spaliles glosniki wysokotonowe ? Sparwdzales na sluchawkach ?

Sebasto

Reply to
Sebasto

Sprawdz soprany w glosnikach

Reply to
Simi

Elektrolity grzeja sie nawet jesli niema muzyki? To by wskazywalo na wzbudznie wzmacniacza.... GRG

Reply to
Grzegorz Domagala

Sun, 16 Nov 2003 13:57:35 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "AbatinXS" snipped-for-privacy@o2.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Elektrolity we wzmacniaczu do wymiany.

Reply to
BLE_Maciek

AbatinXS naskrobał:

Dotąd kręciłeś gałkami aż zjarałeś gwizdki w kolumnach ;)

Reply to
Jacek Maciejewski

Tia... sądzisz że technics robi dobry sprzet?

To akurat niczego nie gwarantuje, zresztą ten full to znaczy ile, dwie, cztery? Ilu kanałowy wzmacniacz?

Jeśli mogę coś doradzic, sprawdź jak Ci inni podpowiadają wysokotonowe, jesli zanik wysokich był nagły, to raczej na pewno będzie to wina kolumn.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

AbatinXS naskrobał:

Hej, ja byłem pierwszy z tą sugestią! No ale skoro głośniki OK i jak twierdzisz wzmak na słuchawki odtwarza, no to wysiadł w jakiś sposób stopień pomiędzy wyjściem głośnikowym a słuchawkowym. (no chyba że słuchawki są zasilane z wyjścia głośn. ale wtedy nie mam żadnej rady co by mogło być) Wymieniać elektrolity na ślepo też można, ale lepiej by było jakiś generatorek i oscyloskopik i sobie luknąć co jest grane.

Reply to
Jacek Maciejewski